• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403032617242
  • خبرنگار : 50233

فعال‌سازی ستادهای چهار نامزد ریاست‌جمهوری در سمنان

گزارش ایسنا از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری در استان سمنان

گزارش ایسنا از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری در استان سمنان

ایسنا/سمنان با فعال‌سازی ستادهای انتخاباتی برخی از نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در استان سمنان، فضای این استان انتخاباتی شده و هر روز بر شور انتخاباتی آن افزوده می‌شود.

تاکنون روسای ستادهای انتخاباتی چهار نامزد از ۶ نامزد تایید صلاحیت شده به طور رسمی فعالیت خود در این استان را آغاز کردند. 

به نظر می‌رسد که با شروع جدی‌تر فعالیت‌های تبلیغاتی و آغاز سفرهای استانی کاندیداها به سمنان و شهرستان‌های هشتگانه آن، در روزهای آتی شاهد پرشورتر شدن فضای انتخاباتی در این استان که همواره میزان مشارکت مردم آن در انتخابات بیش از میانگین‌های کشوری بوده، خواهیم بود. 

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در استان سمنان 

عباسعلی طالب بیدختی عضو شورای شهر سمنان و رئیس شورای شهرستان سمنان به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان سمنان منصوب شد. 

به گزارش ایسنا در حکمی که به امضای علی نیکزاد رئیس ستاد انتخابات دکتر قالیباف درآمده عنوان شده که با ایجاد فضایی صمیمی در استان و نیز هماهنگی و به میدان آوردن تمامی ظرفیت‌ ستادهای انتخاباتی و مردمی، با اتخاذ رویکردهای سیاستی اعلام شده از سوی ستاد مرکزی دکتر قالیباف، نمونه‌ای از فعالیت انتخاباتی علمی، مردمی و سالم و سرآمد را برنامه‌ریزی کنید.

در این حکم بر استفاده از همه ظرفیت‌های استان، هماهنگی حداکثری بین ستادهای مردمی ، پایبندی به موازین شرعی و قانون اساسی، بهره گیری از ظرفیت نیروهای مومن ،جوان و با نشاط، حفظ آرامش و پرهیز از هرگونه سیاه‌نمایی و تخریب کاندیداهای رقیب، رعایت احترام و بسط فرهنگ خدمتگذاری و...تاکید شده است. 

عباسعلی طالب بیدختی که هم‌اکنون عضو شورای شهر سمنان است، مدیرکلی ثبت احوال استان سمنان، ریاست هیئت فوتبال شهرستان و رئیس شورای شهر شهرستان سمنان را در کارنامه خود دارد. 

گزارش ایسنا از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری در استان سمنان
طالب بیدختی رئیس ستاد قالیباف در استان سمنان

انتصاب رئیس ستاد مردمی قالیباف در سمنان 

همچنین رضا صباغیان دیگر عضو شورای شهر فعلی سمنان نیز به عنوان رئیس ستاد مردمی دکتر قالیباف در استان سمنان منصوب شده است. 

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر سمنان و خزانه داری شورای اسلامی شهر سمنان از جمله سوابق مدیریتی رئیس ستاد مردمی دکتر قالیباف در استان سمنان است. 

دکتر قالیباف تنها نامزدی در بین نامزدهای شش گانه چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است که تاکنون علاوه بر ستاد انتخاباتی مرکزی، ستاد مردمی خود در استان سمنان را نیز فعال کرده است.

گزارش ایسنا از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری در استان سمنان
صباغیان-رئیس ستاد مردمی دکتر قالیباف در استان

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان 

علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان نیز طی حکمی دکتر احمد همتی نماینده ادوار مجلس را به عنوان رئیس ستاد انتخابات دکتر پزشکیان در استان سمنان منصوب کرده است. 

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان نیز در حکم دکتر همتی تاکید کرده است: با بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها و سرمایه اجتماعی استان، زمینه راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی در شهرستان‌ها و بخش‌ها را متناسب با شرایط استانی به نحوی که موجبات مشارکت و اشتیاق به انتخابات به عنوان یک فرصت برای بهبود وضعیت فراهم و حماسه‌ای ماندگار در خاطرات مردم ثبت کرده و امید به فردایی بهتر را برای همه ایرانیان سرفراز نویدبخش باشد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس دهم، عضویت در کمیسیون‌های بهداشت و درمان و تلفیق مجلس و عضویت در فراکسیون امید از جمله سوابق سیاسی دکتر احمد همتی است. 

گزارش ایسنا از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری در استان سمنان
دکتر احمد همتی رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان سمنان

همچنین عباس دانایی فرماندار پیشین سمنان که سابقه مدیرکلی حوزه هنری استان سمنان و فرمانداری دامغان را نیز در کارنامه دارد به عنوان قائم مقام رئیس ستاد دکتر پزشکیان منصوب شده است. 

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان

همچنین طی حکمی از سوی محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی، رمضان حیدریان به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در استان سمنان منصوب شد. 

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در این حکم خطاب به رمضان حیدریان بر رعایت موازین اسلامی، مدنظر قراردادن گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، اجرای فعالیت های انتخاباتی بر مبنای ارائه الگویی از رقابت سالم، پرشور و مومنانه ، استفاده فراگیر از همه ظرفیت‌های استان تاکید شده است. 

رمضان حیدریان، از روسای سابق ستادهای انتخاباتی شهید رئیسی بوده است.

گزارش ایسنا از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری در استان سمنان
رمضان حیدریان رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان سمنان

رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در استان

همچنین ستاد انتخاباتی دکتر زاکانی دیگر نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اسماعیل طحان ناساری را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی زاکانی در استان سمنان منصوب کرده است.

اسماعیل طحان، فارغ‌التحصیل کارشناسی پدافند غیرعامل و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک بوده و سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان، کارشناس دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و دفتر امور ایثارگران استانداری سمنان را در کارنامه خود دارد.

همچنین مرتضی عمزاده به عنوان رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان سمنان منصوب شده است.

گزارش ایسنا از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری در استان سمنان
طحان ناساری رئیس ستاد دکتر زاکانی در استان سمنان

شورای ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری از محمد باقر قالیباف حمایت کرده است. 

در حکم عموزاده که از سوی روح‌الامینی صادر شده بر  فعال سازی این استاد در راستای حمایت از دکتر قالیباف و برقراری ارتباط موثر و همدلانه با ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف تاکید شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی دو نامزدی هستند که هنوز ستاد انتخاباتی خود در استان سمنان را فعال نکردند.

آمادگی استان برای برپایی انتخاباتی پرشور و حماسی
دبیر ستاد انتخابات استان سمنان از پیش‌بینی ۶۹۵ شعبه برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در این استان خبر داد.

حسین شجاعی، از آمادگی ستاد انتخابات استان برای برپایی انتخابات خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۶۹۵ شعبه در سامانه جامع انتخابات برای رای گیری در روز انتخابات نهایی و مشخص شده است.

وی با اشاره به مهیا شدن عوامل اجرایی برای برپایی هر چه بهتر انتخابات پیش رو افزود: ملزومات و تعرفه‌های انتخاباتی در حال تحویل است و توزیع آن دوم تیر ماه صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان ادامه داد: فضاسازی شهری در خصوص انتخابات مورد تاکید ستاد انتخابات وزارت کشور و استان است و لازم است در سطح استان سمنان به این مهم توجه ویژه شود.

استاندار سمنان نیز در آخرین جلسه ستاد انتخابات این استان از آمادگی کامل این استان برای برپایی انتخابات ۸ تیر خبر داد و گفت: طبق تاکید مقام معظم رهبری امنیت سلامت، رقابت و مشارکت قوی ۴ راهبرد اصلی در اجرای انتخابات است.

وی بر ضرورت رعایت قوانین در ایام منتهی به انتخابات تاکید و خاطرنشان کرد: لازم است اصل بی طرفی سرلوحه کاری تمام برگزارکنندگان انتخابات قرار گیرد.

استاندار سمنان خواستار حضور حماسی آحاد مردم در این انتخابات شد و گفت: مشارکت حداکثری، امنیت پایدار و خنثی‌سازی دسیسه ها و توطئه های دشمنان نظام را به‌دنبال دارد و نشان‌دهنده رضایت مردم از عملکرد دولت شهید آیت‌الله رئیسی (ره) و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری خواهد بود.

وی تاکید کرد: همه مردم وظیفه دارند تا در انتخابات پیش رو پرقدرت پای صندوق‌های رای حاضر شوند و از نظام حمایت کنند.

به گزارش ایسنا-انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ماه برگزار خواهد شد.

گزارش ایسنا از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری در استان سمنان
حکم رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در استان سمنان
گزارش ایسنا از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری در استان سمنان
حکم رئیس ستاد انتخاباتی رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان سمنان
گزارش ایسنا از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری در استان سمنان
حکم رئیس ستاد مردمی دکتر قالیباف در استان سمنان
گزارش ایسنا از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری در استان سمنان
حکم رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در استان سمنان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha