• چهارشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402031711000
  • خبرنگار : 50471

شهردار نهاوند:

پارک فرامنطقه‌ای به عنوان نقطه امن نهاوند احداث می‌شود

پارک فرامنطقه‌ای به عنوان نقطه امن نهاوند احداث می‌شود
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان شهردار نهاوند گفت: تملک زمین روبروی استادیوم علیمرادیان برای احداث پارک فرامنطقه‌ای را آغاز کرده‌ایم که این پروژه به عنوان نقطه امن در زمان بحران کاربری خواهد داشت.

مجید یوسفی‌نوید چهارشنبه ۱۷ خرداد در مراسم رونمایی از ماشین‌آلات جدید خریداری شده شهرداری نهاوند، اظهار کرد: یکی از مواردی که می‌طلبد شهرداری‌ها به آن مجهز شوند، ماشین‌آلات است چراکه ابزار و ماشین‌آلات در سرعت، کیفیت و اجرای اقدامات نقش بسیار مهمی دارند.

وی تصریح کرد: در بحث‌ بحران در شهرستان همین ماشین‌آلات هستند که به درد می‌خورند و نیاز نیست از جایی اجاره گرفته شوند چراکه سرعت عمل و کیفیت خدمات را بالا می‌برند.

یوسفی‌نوید ادامه داد: تاکنون سه دستگاه آمبولانس برای امورات باغ بهشت نهاوند با همکاری بخش خصوصی تهیه شده که در ابتدای کار انتقال سند یک دستگاه به ارزش ۶۲۰ میلیون تومان به مالکیت شهرداری به جای عوارض بهره‌برداری انجام گرفته است.

وی افزود: یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی برای شهرستان نهاوند نیز خریداری شده است که به زودی به خودروهای مرکز آتش‌نشانی شهرستان اضافه خواهد شد و یکی از سواری‌های شهرداری هم که مشکل داشت یک دستگاه خودرو سواری به جایش خریداری شد.

شهردار نهاوند با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۵میلیارد تومان خودرو و تجهیزات ماشینی برای شهرداری نهاوند خریداری شده است، گفت: در سال گذشته خرید بالابر آتش‌نشانی، نمک‌پاش، تراکتور، بیل بکهو و بیل زنجیری هم انجام شده است.

یوسفی‌نوید از عقد قرارداد خرید جاروی مکانیزه خبر داد و اضافه کرد: این دستگاه نیز به‌زودی به جمع تجهیزات و مجموعه امکانات خدماتی شهرداری اضافه خواهد شد.

وی یادآور شد: سال گذشته بلوارهای شهر به سیستم آبیاری قطره‌ای مجهز شدند و پیش از این ماهانه باید ۸۰ میلیون تومان هزینه کرایه بابت تانکرهای آبیاری پرداخت می‌شد که حالا با سیستم آبیاری جدید حداقل ۳۰۰ میلیون، مدیریت و صرفه‌جویی می‌شود.

شهردار نهاوند تأکید کرد: در بحث بام نهاوند هم دنبال توسعه با اجرای اقدامات جدید هستیم و تملک زمین روبروی استادیوم علیمرادیان برای احداث پارک فرامنطقه‌ای را آغاز کرده‌ایم که این پروژه به عنوان نقطه امن در زمان بحران کاربری خواهد داشت.

یوسفی‌نوید در پایان تصریح کرد: شهرداری نهاوند در نظر دارد برای برندسازی شهر ورود پیدا کند چراکه تاریخ و طبیعت شهر نهاوند این قابلیت را دارد و این ظرفیت‌های بالقوه باید بالفعل شوند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha