• جمعه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402032616676
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نوع جدید غارت، غارت استعدادها با ناامید کردن جوانان است

نوع جدید غارت، غارت استعدادها با ناامید کردن جوانان است

ایسنا/اصفهان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه مستکبران در طول تاریخ همواره منابع کشورها را غارت می‌کردند، گفت: نوع جدید غارتگری امروز، غارت دانشمندان، جوانان و استعدادهای کشورها است که به وسیله تهاجم و عملیات روانی و با ابزار ناامید کردن جوانان انجام می‌شود زیرا اگر جوانان کشور ناامید شدند، کشور عقب‌مانده خواهد شد.

محمد اسلامی،  در جشن بزرگ ازدواج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای که شامگاه پنج‌شنبه ۲۵ خرداد در مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن برگزار شد، با اشاره به اینکه دین ما دین محبت است،  اظهار کرد: عشق و محبت بین شما باید در بالاترین نقطه خود قرار بگیرد، زیرا مسیر زندگی مسیری پر فراز و نشیب و روحیات انسان متأثر از شرایط محیطی است.

وی افزود: تاثیرگذارترین نقطه کانون در زندگی افراد خانواده  است، بنابراین در تشکیل خانواده باید به سمت شکل‌گیری شخصیت متعالی حرکت کنید. بخش مهم زندگی شما که با ازدواج آغاز شده، شکل‌گیری شخصیت است که اگر این شخصیت درست شکل بگیرد زندگی شما دوام خواهد داشت و فرزندان شما نیز دوامشان از این شخصیت منشعب خواهد شد.

اسلامی با بیان اینکه پایه بنای زندگی را باید با محبت و مودت، صداقت و از خودگذشتگی بنا نهاد، ادامه داد: مهم‌ترین توصیه من به شما این است که این شخصیت را در خانواده جدید با دقت، صبوری و ممارست، شکل بدهید.در تعارض، ناسازگاری و تلاطم ها باید با صبوری و متانت، از خودگذشتگی و فهم درست از یکدیگر عمل کرده و از فرار و نشیب‌های مسیر زندگی به سلامت عبور کرد، شما هم سختی‌ها و مشکلات را با استعانت از خداوند و با همراهی یکدیگر آسان کنید.

رئیس سازمان انرژی اتمی تأکید کرد: هیچ کشوری جزء با تلاش و کوشش مردمش پیشرفت نکرده است، پیشرفت و تأثیرگذاری در جامعه امروز بسته به میزان پیشرفت در علم و فناوری است و ما باید همواره این برتری خود را حفظ کنیم. مستکبران در طول تاریخ همواره منابع کشورها را غارت می‌کردند و نوع جدید غارتگری امروز، غارت دانشمندان، جوانان و استعدادهای کشورها است که به وسیله تهاجم و عملیات روانی و با ابزار ناامید کردن جوانان انجام می‌شود.

اسلامی افزود: اگر جوانان کشور ناامید شدند، کشور عقب‌مانده خواهد شد، از بهانه‌ای که امروز برای تحریم انرژی هسته‌ای کشور ما مطرح می‌کنند، عیان است که دعوای این‌ها تنها بر سر جلوگیری از پیشرفت علم و فناوری است. کشور ما سال‌های متمادی به لحاظ استراتژیک مورد طمع ابرقدرت‌هاست و ما امروز با شعار استقلال زیر بار هیچ یک از این قدرت‌ها نخواهیم رفت و با استفاده از منابع علمی جوانان این کشور می‌توانیم در جهان پیشرو و پیشگام باشیم‌.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha