• چهارشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۹
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402050402984
  • خبرنگار : 50455

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم:

مجالس عزاداری امام حسین(ع)، جلسات درس و عبرت و هدایت است

مجالس عزاداری امام حسین(ع)، جلسات درس و عبرت و هدایت است

ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به جنگ ترکیبی که دشمن شکل داده گفت: مجالس عزاداری امام حسین(ع) برای دوری انسان از معصیت و گناه مصونیت ایجاد می کنند.

به گزارش ایسنا، احمد حاجی زاده با حضور در جمع عزاداران هیات خادم الرضا(ع) و در گفت وگو با خبرنگاران، تصریح کرد: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دعای عرفه خدا را شکر می کند که در زمان بعثت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) به دنیا آمده و در دوران حاکمان جبار به دنیا نیامده است.

وی گفت: نظام ما به برکت همین سیره اهل بیت(ع) که نمادش امام حسین(ع) است حفظ شده و شهدای ما با عنایت به همین سیره جانشان را برای حفظ نظام اسلامی فدا کردند تا اسلام بماند.

معاون استاندار قم افزود: جلسات عزاداری امام حسین(ع)، جلسات درس و عبرت و هدایت است و با عنایت خداوند همه به این مجالس دعوت می شوند و این طور نیست که خود به خود هرکسی به این مجالس بیاید و حتما دعوت از طرف خود اهل بیت (ع) است.

وی بیان کرد: این مجالس به برکت اهل بیت(ع) مدت‌ها برای دوری انسان از معصیت و گناه مصونیت ایجاد می‌کنند و امیدواریم که خداوند عنایت بفرمایند که ما سیره اهل بیت (ع) را بتوانیم در طول زندگیمان پیاده کنیم.

حاجی زاده با اشاره به جوان بودن عزاداران هیات خادم الرضا(ع) اظهار کرد: تعداد زیادی از جوانان در این هیات حضور پیدا می کنند و این توفیق برای خادمین این هیات ایجاد شده که بستر را فراهم کنند که جوان‌ها بیایند و قطعا بدانند که اجر و پاداششان با اباعبدالله (ع) است.

وی با بیان اینکه هیات خادم الرضا(ع) مجموعه‌ای بسیار منسجم و برنامه ریز هستند، عنوان کرد: به حمدالله رویکردشان استقبال از جوانان و مجالس شان پویا و با انگیزه است و خطبا و مداحانی که دعوت می شوند همگی مورد عنایت جوانان هستند و این‌ها همه توفیقاتی است که نصیب شده و باید خدا را شکر کنیم.

معاون استاندار قم تصریح کرد: از آنها می خواهیم که برای ما هم دعا کنند تا در این مسیر سخت و جنگ ترکیبی که دشمن شکل داده ما هم سربلند باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha