• یکشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402062615950
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در هجدهمین جلسه ستاد انتخابات استان انجام شد؛

بررسی وضعیت آمادگی شهرستان نایین و خوروبیابانک برای برگزاری انتخابات

بررسی وضعیت آمادگی شهرستان نایین و خوروبیابانک برای برگزاری انتخابات

ایسنا/اصفهان در هجدهمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان، آمادگی استان به‌ویژه دو شهرستان نایین و خوروبیابانک برای برگزاری انتخابات بررسی شد.

محمدرضا جان‌نثاری، رئیس ستاد انتخابات استان در حاشیه هجدهمین جلسه ستاد انتخابات استان ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول، گفت: این جلسه با بررسی آمادگی استان برای اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه فرمانداران شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک حضور داشتند و گزارشی از فراهم شدن تمهیدات مورد نیاز در این حوزه انتخابیه ارائه کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: با توجه به پراکندگی شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک چالش‌هایی وجود دارد، اما با برنامه‌ریزی‌های منسجم این دو شهرستان برای برگزاری انتخابات آمادگی لازم را دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان اصفهان، جان‌نثاری افزود: مشکلاتی در خصوص مسائل فنی و آنتن‌دهی مخابرات در این حوزه انتخابیه وجود دارد که در جلسه مطرح و مقرر شد در اسرع وقت پیگیری و رفع شود.

پشتیبانی ستاد انتخابات استان از شهرستان‌ها برای برگزاری انتخابات

احمدرضا طحانی، فرماندار خوروبیابانک نیز بیان کرد: از ابتدای سال کارگروه اجرایی انتخابات در شهرستان تشکیل شد و مباحث مرتبط با حوزه‌های اجرایی، فنی و اداری مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: نقاط قوت و ضعفی که از انتخابات‌ سال گذشته داریم احصا شد و موارد به صورت مستمر در حال پیگیری است.

فرماندار خوروبیابانک عنوان کرد: ستاد انتخابات استان به خوبی شهرستان‌ها را پشتیبانی می‌کند که جای تقدیر دارد و راهکارهایی که از استاندار اصفهان و رئیس ستاد انتخابات ارائه می‌شود راهگشا است.

فعال شدن صندوق‌های اخذ رأی سیار در شهرستان نایین

همچنین محمد کریمی، فرماندار نایین گفت: کارگروه اجرای انتخابات شهرستان نایین در زمان مقرر کار خود را در شهرستان آغاز کرد.

وی افزود: با هم‌افزایی خوبی که در شهرستان وجود دارد کارگروه‌ ستاد اجرایی انتخابات شهرستان نایین تشکیل شده و جلسات متناوب به صورت منظم در حال برگزاری است.

فرماندار نایین اظهار کرد: مسائل مختلف شهرستان در خصوص انتخابات دنبال می‌شود و آمادگی بسیار خوبی را برای برگزاری انتخابات داریم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به پراکندگی شهرستان، صندوق‌های اخذ رأی سیار در شهرستان فعال‌تر خواهد شد.

کریمی افزود: ستاد انتخابات استان به‌صورت خاص موارد مرتبط با برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها را دنبال می‌کند که این پیگیری باعث پیشبرد امور می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha