• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402072517679
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان مطرح کرد:

ضرورت تدوین پیوست حوزه کودک و نوجوان در فعالیت‌های فرهنگی

ضرورت تدوین پیوست حوزه کودک و نوجوان در فعالیت‌های فرهنگی

ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با هدف جامعه‌سازی و در ادامه تمدن‌سازی، ضروری است در تمام فعالیت‌های فرهنگی، پیوست حوزه کودک و نوجوان آن تدوین شود.

 حجت‌الاسلام حامد اهتمام در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از نظر کارشناسان حوزه تربیت، بهترین و مهم‌ترین زمان برای آموزش‌پذیری، یادگیری و تأثیرگذاری تربیتی در سنین کودکی و نوجوانی است که زمان طلایی محسوب می‌شود.

 او با بیان اینکه در ادبیات دین مبین اسلام نیز به سال‌های های اول زندگی توجه ویژه ای شده است، افزود: اگر بتوانیم برای مقطع کودکی و نوجوانی بسته اقدامی مؤثر با رنگ و بوی دینی به والدین پیشنهاد دهیم از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات جامعه پیشیگری کرده‌ایم و کار در حوزه کودک و نوجوان به تعبیری سرمایه‌گذاری برای سالم‌سازی جامعه در آینده است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: بر اساس مسائل روانشناسی و روانشناختی، بیشتر اختلالات و آسیب‌هایی که فرد در طول زندگی با آن مواجه می‌شود به دوران کودکی بر می‌گردد و تربیت غیر اصولی باعث اختلال در امور مهم زندگی و تصمیمات و اقدامات ناصحیحی را به دنبال خواهد داشت.

او یکی از سیاست‌های معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان را توجه به آموزش و تقویت دینی کودکان و نوجوانان بیان کرد و گفت: رویداد جامع و جشن کودک و نوجوان اصفهان و سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان فرصتی بود برای مبلغان تخصصی و استارتاپ‌های تخصصی کودک و نوجوان و کارشناسان خانواده که با حضور آنها جشنواره رنگ متفاوت‌تری به خود گرفت.

حجت الاسلام اهتمام افزود: این فعالیت می‌تواند یک مدل باشد برای تمام فعالیت‌های فرهنگی دیگر، که هرجا کار فرهنگی قرار است انجام شود، پیوست حوزه کودک و نوجوان آن هم برنامه ریزی شود.

 رویداد جامع و جشن کودک و نوجوان اصفهان و سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان با حضور چهار گروه تبلیغی از معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و ۱۰ استارتاپ تخصصی کودک و نوجوان از خانه فناوری های فرهنگی اصفهان وابسته به این دفتر از ۱۸ تا ۲۱ مهر در مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha