• چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402072618996
  • خبرنگار : 30147

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه مطرح کرد

نبود زیرساخت‌های مناسب در تربت‌حیدریه، مانع توسعه ورزش همگانی

نبود زیرساخت‌های مناسب در تربت‌حیدریه، مانع توسعه ورزش همگانی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه گفت: نبود زیرساخت‌های مناسب مهمترین عامل عدم توسعه ورزش همگانی به عنوان یکی از معضلات ورزش تربت‌حیدریه مطرح است.

مجید رضایی، امروز ۲۶ مهرماه در نشست خبری، با بیان اینکه طی یک‌سال اخیر اتفاقات خوبی به ویژه در حوزه عمرانی رخ داده‌ است، گفت: آغاز عملیات تکمیل استخر سرپوشیده پس از ۱۶ سال از محل اعتبارات ریاست جمهوری با جذب ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار، تخصیص ۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سالن طبقاتی پس از ۸ سال، بازسازی مجموعه ورزشی تختی با هزینه ۴۰ میلیارد ریال، احداث چهار مینی چمن مصنوعی با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال، احداث سالن ووشو و دو مجموعه سوارکاری از جمله اقدامات عمرانی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: رشد ۱.۵ درصدی در حوزه قهرمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کسب ۱۰۶۲ عنوان مختلف در سطوح مختلف استانی، ملی و بین‌المللی از دیگر دستاوردهای ورزشکاران تربتی طی یک سال اخیر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه با اشاره به میزبانی ۱۵ رویداد ورزشی استانی و ۷ رویداد کشوری و منطقه‌ای در شهرستان در زمره اقدامات دیگر این اداره در یک‌سال اخیر، نبود خوابگاه برای ورزشکاران را مشکل بزرگ شهرستان برای میزبانی از مسابقات بزرگ نام برد و افزود: با توجه به سیاست دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و عدم شروع پروژه جدید، این اتفاق از سمت دولت رخ نخواهد داد، اما با توجه به عقب‌نشینی ۱۲۰۰ متر مربعی مجموعه ورزشی تختی، به شهرداری پیشنهاد دادیم تا در قبال این موضوع اقدام به ساخت مجموعه‌ای سوییت مانند با زیربنای ۷۰۰ مترمربع در این ورزشگاه کند تا هم برای خوابگاه ورزشکاران استفاده و هم کمبود اقامتگاه در شهر مرتفع شود.

وی بیان کرد: عدم وجود زیرساخت‌های مناسب برای انجام ورزش‌های همگانی در سطح شهر به ویژه برای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی باعث عدم رشد کافی ورزش همگانی شده، این در حالی است که متولی اصلی توسعه ورزش همگانی شهرداری‌ است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه، در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه جوانان گفت: برگزاری ۸ ستاد ساماندهی و ۴ کمیته فرعی، افتتاح نخستین مرکز مشاوره ازدواج، برگزاری ۲۷ کارگاه آموزشی، ۶مورد اجرای تعهد اشتغال بخش خصوصی و دولتی و کسب رتبه برتر این حوزه در استان از جمله اقدامات این اداره در حوزه جوانان به شمار می‌رود.

وی گفت: تعداد نیروی انسانی این اداره ۱۰ نفر است که نیمی از آنها غیررسمی هستند و چه بسا زحماتی که این نیروها برای ارتقاء این مجموعه متحمل می‌شوند کمتر از نیروهای رسمی نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha