• سه‌شنبه / ۱۶ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402081611639
  • منبع : نمایندگی مازندران

فرمانده سپاه ساری:

مردم در قلب اروپا و آمریکا به خباثت‌های رژیم صهیونیستی واقفند

مردم در قلب اروپا و آمریکا به خباثت‌های رژیم صهیونیستی واقفند

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه ناحیه ساری به خباثت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در جنایت‌هایی غزه اشاره کرد و گفت: امروز می‌بینیم در قلب اروپا و آمریکا مردم در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین تجمع می‌کنند و شعار سر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار سید ابراهیم شریفی صبح امروز در جمع پایوران ناحیه سپاه ساری، با بیان اینکه پاسدار نباید محافظه کار باشد، اظهار کرد: یک پاسدارهمیشه باید حوادث و رخدادهای جهان را دنبال کند و در جریان سازی و جهاد تبیین از پیشگامان باشد.

وی افزود: سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی در دنیاست و هرگاه پرچم مبارزه با ظلم در هر کجای دنیا برافراشته می‌شود انگشت اتهام به سمت جمهوری اسلامی می‌رود و این موجب افتخار است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری تصریح کرد: خباثت‌های رژیم غاصب صهیونیستی بیش از پیش با جنایت‌هایی که در غزه مرتکب شده نمایان است بطوریکه امروز می‌بینیم در قلب اروپا و آمریکا مردم در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین تجمع می‌کنند و شعار سر می‌دهند.

مردم در قلب اروپا و آمریکا به خباثت‌های رژیم صهیونیستی واقفند

وی با اذعان به اینکه ناآگاهی بخشی از مردم از پیشرفت‌های جامعه آسیب بزرگی است که به دستاوردهای نظام وارد شده است، خاطرنشان کرد: در عصر حاضر توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب نسبت به ۴ دهه قبل قابل ملاحظه است، رسالت ما پاسدارها در عصر حاضر سنگین‌تر از گذشته است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری با اشاره به اینکه عده‌ای در جامعه با نام دین به ملت و کشور خیانت می‌کنند، گفت: انتخابات پیش‌رو عرصه مهمی برای کشور و ملت است، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی، منفعت ملت و نظام را تثبیت می‌کند.

دراین مراسم سرهنگ پاسدار عباسعلی صادقی رکاوندی به عنوان جانشین فرمانده سپاه شهرستان ساری معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha