• شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402090402505
  • خبرنگار : 50471

نماینده نهاوند در مجلس تأکید کرد

لزوم تسریع در تکمیل و اجرای پروژه‌های راه‌سازی نهاوند

لزوم تسریع در تکمیل و اجرای پروژه‌های راه‌سازی نهاوند

ایسنا/همدان نماینده مردم نهاوند در مجلس در بازدید از پروژه‌های راه‌سازی در دست اجرای شهرستان نهاوند بر لزوم تکمیل و تسریع در اجرای این پروژه‌ها تأکید کرد.

امروز -شنبه ۴ آذر- نماینده مردم نهاوند در مجلس به همراه موسوی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند و ایرجی نماینده راهداری استان در امور پروژه‌های شهرستان از محورهای در دست بهسازی نهاوند بازدید کرد.

علیرضا شهبازی در بازدید از زیرگذر روستای کفراش بر تسریع در اجرای آن جهت آسفالت‌ریزی تأکید کرد و گفت: به‌زودی عملیات آسفالت‌ریزی معابر این روستا انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: پیگیری رفع مشکل معارضان جاده نهاوند به دهنو حدفاصل میدان عارف تا دهنو برای تعریض و تسریع در اجرای آن انجام شود تا مشکل این محور هم کاهش یابد و پیگیر حل مشکلات روند اجرایی جاده گیان هم هستیم.

شهبازی در سرکشی از محور چهار خطه نهاوند به روستای کوهانی نیز بیان کرد: با توجه به تأمین اعتبار مورد نیاز این پروژه به میزان ۲۵۰ میلیارد ریال با سرعت قابل قبولی در حال اجراست که امیدواریم هر چه سریع‌تر به پایان برسد.

وی با اشاره به حجم تردد بالا در سه‌راهی شعبان، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تردد در این نقطه برای ایمن‌سازی، روشنایی، خط‌کشی و نصب علائم ترافیکی و اصلاح رمپ ورود و خروج روستای شعبان زودتر اقدام شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: با پیگیری‌های انجام ‌شده مطالبات مردمی بخش خزل در مورد آسفالت و بهسازی روستاهای بخش خزل نهاوند در حال به ثمر رسیدن است و تلاش می‌کنیم که این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر تکمیل شوند.

شهبازی خاطرنشان کرد: آسفالت جاده روستای دهنو عبدالملکی که جاده مذکور راه دسترسی سه روستای دهنو، حاجی‌آباد و زاپُن است،  در جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی در کمتر از یک ماه به نتیجه رسید.

نماینده نهاوند در مجلس در ادامه گفت: روکش آسفالت جاده شهرک سلگی به رزینی و فارسبان نیز به‌عنوان یکی از نقاط پرتردد و گردشگری شهرستان است که تکمیل و تعریض این محور و همچنین اصلاح سه‌راهی حادثه‌خیز فارسبان با اعتباری افزون‌بر ۵۰۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

وی از پیگیری در رابطه با بهسازی معابر روستای عباس‌آباد و بهسازی معابر و تکمیل زمین چمن مصنوعی روستای شیراوند خبر داد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha