• دوشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402091309450
  • خبرنگار : 50225

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان:

خوزستان پلی برای استخدام دولتی شده است/ درخواست انتقال نیروها بعد از ۶ ماه

خوزستان پلی برای استخدام دولتی شده است/ درخواست انتقال نیروها بعد از ۶ ماه

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: شهرهای استان خوزستان در شرایطی هستند که پلی برای استخدام‌های دولتی هستند، یعنی افراد با آزمون استخدامی در شهرهای خوزستان جذب می‌شوند و  بعد از شش ماه درخواست انتقالی دارند.

 سیدمحمد محمدی در نشست رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خوزستان که امروز (۱۳ آذرماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی آبادان شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان را با جمعیت حدود ۸۰۰ هزار نفر پوشش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شهرهای استان خوزستان در شرایطی هستند که پلی برای استخدام‌های دولتی هستند، یعنی افراد با آزمون استخدامی در شهرهای خوزستان جذب می‌شوند و  بعد از شش ماه درخواست انتقالی دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: یکی از معضلات ما این است که از سوی نماینده گرفته تا فرماندار و معاونان، در این زمینه سفارش می‌شود اما ما داریم مقاومت می‌کنیم.

محمدی بیان کرد: در شادگان کمبود پرستار مشکل‌ساز است. از سوی دیگر در آبادان مشکل چارت سازمانی و افزایش ارائه خدمات داشتیم که این مساله موجب استخدام حجم زیادی از نیروهای شرکتی شده است و در انتهای سال ۱۴۰۰ جلوی آن را گرفتیم.

وی افزود: ۳۳ درصد نیروها شرکتی بودند که این میزان با تبدیل وضعیت به ۲۸ درصد رسیده است و ماهانه تنها ۳۴ میلیارد تومان از درآمدها بابت حقوق نیروهای شرکتی پرداخت می‌شود و عملا همه درآمد این دانشگاه خرج نیروهای شرکتی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: این مساله موجب می‌شود به تدریج بدهی‌های دانشگاه بیشتر شود و پولی که باید صرف سلامت و خدمت مردم شود، تنها صرف حقوق شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۱۰:۵۷

سلام.......لطفا بگید در صنعت نفت خوزستان هم همین وضعیت است.....از استان های دیگه در خوزستان استخدام میشوند و بعد از شش ماه انتقالی میگیرن و میروند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۱۷:۱۳

کادر درمان چه بومی و چه غیر بومی همیشه در معرض خشونت بیماران و همراهان آنها هستند، این وضعیت،خاصه در شهر های مذکور احتمال وقوع بیشتری دارد.پس بستر ساز کنید،

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۲۰:۰۷

خدا. اموات شمارا بیامورزه حرف حق

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۴ ۲۳:۲۴

فقط غیر بومیها استخدام میشن بعد میرن استانهای خودشان نیروی کار و تحصیل کردی خودمان که من سه پسر تحصیل کرده دارم کار جویای کار هستن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۰۸:۵۰

واقعا متأسفیم باید فقط بومی ها استخدام بشن این ظلم به بچه های بیکار خوزستان هست

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۲:۰۱

معلومه سازمان استخدامی سفارشی است هرکس را دلش بخواهد جذب انتقال و۰۰۰۰۰۰می گمارد چون چیزی بنام قانون وجود ندارد

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۵ ۱۴:۳۴

باسلام امیداهالی شهرستان شادگان تحقق اهداف رهبرانقلاب که فرموده باامیدوایمان راترویج کنیم متاسفانه این حرفهاکاملادرسته وانتظاراهالی استخدام فرزندانشان دردستگاهای دولتی باتعهدبدون ماهجرت انشاالله توجه خاصی به این شهرستان شود

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۱۷ ۱۶:۱۸

نتيجه استخدام غیر بومی!