• شنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402091812629
  • خبرنگار : 50455

رئیس پارک علم و فناوری قم:

معرفی ۱۰۰ تخصص مورد نیاز در نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی استان قم

معرفی ۱۰۰ تخصص مورد نیاز در نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی استان قم

ایسنا/قم رئیس پارک علم و فناوری قم به مراجعه مستقیم ۲۵۰ متقاضی اشتغال اعمّ از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به غرفه‌ها اشاره و اظهار کرد: در مجموع ۱۸۷ تقاضا از سوی کارجویان در میز خدمت نمایشگاه به ثبت رسید که امیدواریم پس از تکمیل رزومه‌ها و مدارک مورد نیاز مقدمات مصاحبه کاری آن‌ها با حضور کارفرمایان فراهم خواهد شد.

خیرالله رهسپار فرد رئیس پارک علم و فناوری قم هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه فرصت‌های شغلی استان قم را همرسانی کارجویان به بازار کار تخصصی دانست و گفت: در این نمایشگاه ۲۴ واحد مطرح صنعتی و دانش‌بنیان شرکت‌کننده ۱۰۰ تخصص مورد نیاز خود را به مخاطبان و مراجعه‌کنندگان معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری قم، وی همچنین به مراجعه مستقیم ۲۵۰ متقاضی اشتغال اعمّ از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به غرفه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۸۷ تقاضا از سوی کارجویان در میز خدمت نمایشگاه به ثبت رسید که امیدواریم پس از تکمیل رزومه‌ها و مدارک مورد نیاز مقدمات مصاحبه کاری آن‌ها با حضور کارفرمایان فراهم خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری قم همچنین از برگزاری پنج نشست تخصصی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: علاوه بر این، سه مجموعه دولتی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای در قالب غرفه مهارت افزایی، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با غرفه کلینیک مشاوره شغلی و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با غرفه مشاوره‌ای قانون کار در این نمایشگاه مشارکت داشتند.

به گزارش ایسنا، نخستین نمایشگاه فرصت‌های شغلی استان قم، همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه استانی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار و به همت پارک علم و فناوری قم از ۱۳ تا ۱۵ آذرماه در سالن نمایشگاهی موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha