• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071209600
  • خبرنگار : 50549

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری خبر داد

ورود اتوبوس‌های جدید به چرخه حمل و نقل مشهد با استفاده از روش مهندسی معکوس

ورود اتوبوس‌های جدید به چرخه حمل و نقل مشهد با استفاده از روش مهندسی معکوس
عکس از آرشیو

ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد از طریق بومی‌سازی و به کارگیری توان متخصصان داخلی به روش مهندسی معکوس، تعدادی اتوبوس جدید را وارد چرخه حمل‌ونقل کرده است.

عباس اتحادی، در گفت وگو با ایسنا از اقدامات سازمان اتوبوسرانی مشهد در راستای افزایش رضایت عمومی و بهبود امکانات ایستگاه‌های اتوبوس خبر داد و اظهار کرد:  از مجموع ۳۶۰۰ ایستگاه اتوبوس، تعداد ۱۷۰۰ ایستگاه دارای سایبان بوده و ۱۹۰۰ ایستگاه فاقد نیمکت و سایبان هستند؛ لذا از ابتدای سال جاری با هدف افزایش سطح رضایتمندی زائران و مجاوران، پروژه احداث ۶۳۰ نیمکت و سایبان انجام و ایستگاه‌های مورد نظر تجهیز شده‌اند.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: با این اقدام اکنون ۲۳۳۰ ایستگاه از مجموع ۳۶۰۰ ایستگاه دارای نیمکت و سایبان هستند.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات در راستای ارائه خدمات این بوده که از محل قرارداد ۴۰۹ دستگاه که توسط شهرداری مشهد با شرکت‌های تولید کننده اتوبوس بسته شده، تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت رسانی اضافه شده است.

اتحادی اضافه کرد: شهرداری مشهد با همکاری شرکت‌های تولیدکننده قطعات اتوبوس، از  طریق بومی‌سازی و به کارگیری توان متخصصان داخلی به روش مهندسی معکوس، تعدادی اتوبوس جدید را وارد چرخه حمل‌ونقل کرده است.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: این روش مهندسی معکوس به سازمان اتوبوسرانی مشهد اجازه داده تا قطعات کلیدی و مهم را تولید کرده و از زمین‌گیر شدن اتوبوس‌ها به دلیل عدم تأمین قطعات در شرایط تحریم جلوگیری کند.

وی اظهار کرد: موضوع دیگر احداث پروژه‌ پایانه بزرگ شهید مفتح واقع در میدان کرامت است که از آبان‌ماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امید است تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

اتحادی بیان کرد: در راستای تکریم زائران و مجاوران، نرم‌افزار “نقشه همراه” مشهد به روزرسانی شده است تا هرگونه تغییرات در خطوط اتوبوسرانی به صورت سریع و آنلاین قابل مشاهده باشد. امکاناتی مانند مشاهده مراکز شارژ و وضعیت لحظه‌ای ناوگان اتوبوسرانی از جمله مسیر و زمان رسیدن اتوبوس و ... نیز در این نرم‌افزار فراهم شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: این اقدامات به منظور بهبود کیفیت خدمات و رفاه عمومی توسط سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اجرا شده و در حال توسعه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha