• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403071511533
  • خبرنگار : 71955

رییس دانشگاه فرهنگیان خبر داد

میانگین معدل پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان ۳ نمره بالاتر از سایر دانشگاه‌ها

میانگین معدل پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان ۳ نمره بالاتر از سایر دانشگاه‌ها

رییس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه امسال معدل میانگین پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان سه نمره بالاتر از پذیرفته شدگان سایر دانشگاه‌ها است گفت: امسال حدود ۷۰۰عضو هیات علمی جدید برای دانشگاه جذب کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، رجبعلی برزویی در مراسم استقبال از نو دانشجو معلمان با بیان اینکه امسال ۲۷ هزار دانشجو معلم در رقابت با ۶۰۰ هزار نفر پذیرفته شده‌اند گفت: فراهم کردن بهترین شرایط برای دانشجو معلمان وظیفه ماست.

وی با بیان اینکه در حوزه علم و نرم‌افزار کمبودی نداریم اما ممکن است که از نظر فیزیکی کسری داشته باشیم افزود: امسال حدود ۷۰۰عضو هیات علمی جدید برای دانشگاه جذب کرده‌ایم.

برزویی با بیان اینکه ۶ ساحت تربیتی در سند تحول بنیادین عنوان شده، بنابراین دانشجو معلمان باید اول خود این ۶ ساحت را بیاموزند تا بتوانند به دانش آموزان آموزش دهند ادامه داد: اگر دانشجو معلمان درست عمل کنند نسل‌های آینده هم به درستی پیش می‌روند بنابراین تکلیف شرعی و عرفی ما این است که ظرفیت‌های مناسبی ایجاد کنیم.
 

به گزارش ایسنا، غلامعلی حداد عادل نیز در مراسم استقبال از نو دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه اول مهر امسال پنجاه و نهمین سال معلمی خود را آغاز کردم گفت: فرق میان معلمی و شغل‌های دیگر این است که شما عزیزان با جان و خرد و روح و دل سر و کار دارید.

وی با بیان اینکه موضوع شغل شما جان و دل انسان است و خدا به خلقت آن افتخار می‌کند افزود: به شغل خود افتخار کنید و به آن عشق ورزید چراکه معلم تنها عنصر ذی‌شعور و ذی روح در آموزش و پرورش است و مانند نقش روح در تن است.

حداد عادل با بیان اینکه بهترین خدمت این است که شما دانشجو معلمان همت کنید و در این دوره ۴ ساله خود را برای یک دوره معلمی طولانی آماده کنید ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان باید طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی توسعه پیدا کند.

وی اظهار کرد: اگر در این دانشگاه نقص داشته باشیم، دانشگاه‌های دیگر هرگز موفق و موثر نخواهند بود.

ادامه دارد

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha