• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403072519525
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد

لغو ابلاغ یک مدیر مدرسه در پی تخلف اداری

لغو ابلاغ  یک مدیر مدرسه در پی تخلف اداری

وزارت آموزش و پرورش درخصوص تخلف یکی از مدارس دولتی شهرستان قدس مبنی بر نظافت مدرسه توسط یک مادر بابت نداشتن شهریه، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر بروز تخلف اداری در یکی از مدارس دولتی شهرستان قدس از توابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بلافاصله نماینده ای از سوی وزارت آموزش و پرورش جهت بررسی موضوع در محل مدرسه حاضر و با مدیر مدرسه و ولی دانش‌آموز گفت و گو کرد.

با عنایت به بررسی‌های به عمل آمده و به استناد اظهارات مدیر مدرسه و ولی دانش آموز و براساس سایر مستندات موجود، ابلاغ مدیر مدرسه لغو و پرونده ایشان جهت رسیدگی به دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش ارجاع شد.

شایان ذکر است وزارت آموزش و پرورش، رعایت کامل حقوق دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان را در رأس سیاست‌ها و برنامه‌های خود دانسته و در صورت بروز و تأیید هرگونه تخلف از سوی هر فردی در هر یک از مراتب اداری، مطابق قوانین و مقررات با متخلفین برخورد خواهد کرد.

از مخاطبان انتظار دارد اخبار صحیح و دقیق آموزش و پرورش را صرفاً از طریق سایت رسمی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به آدرس: https://medu.gov.ir دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ۱۳:۱۹

که چی اون یک نفرو مجازات کردین اصل قانون اشتباهه این همه چرا باید پول بدن مردم؟؟؟!!!! تحصیل باید رایگان باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ۱۳:۲۱

خدا خیرتان بده که برخورد میکنید

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ۱۵:۰۶

تحصیل باید رایگان باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ۱۹:۰۵

تو مدارس دولتی خیلی الان باب شده کمک به مدرسه اول سال که دانش آموز میبرن ثبت نام کنند میگن اگه یه بسته کاغذ نیاری ثبت نام نمی‌کنیم یا اگه این چیزا رو نیارید ثبت نام نمی‌کنیم نمی‌دونم بخاری نداریم نمی‌دونم صندلی نداریم در حالی که کشور ما غنی از ثروت

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ۱۹:۱۵

قدیم رایگان بود حتی کلاسهای شبانه من شبانه دیپلم گرفتم یک ریال ازمن نگرفتن

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ۱۹:۱۸

باید در دادگاه محاکمه بشه.

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ۲۰:۲۷

از همه بچه ها شهریه میگیرن

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ۲۰:۴۰

طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی آموزش در کشور تا پایان دوره دوم متوسطه برای همه رایگان هست . کی گفته که مدرسه دولتی باید شهریه بگیره . مدیر تخلف نکرده بلکه متخلف اصلی وزارت آموزش و پرورش است . از طرف دیگه هزینه سرانه مدارس هم افتضاحه

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۵ ۲۰:۵۱

مگر مدرسه دولتی نبوده بابت کدام شهریه

avatar
دیروز ۰۰:۳۵

مدارس دولتیم شهریه میگیرن

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ۰۰:۱۵

واقعا تأسف باره بیچاره پدر و مادر اون فرزندی که بخاطر تحصیل بچه دستشون خالیه بنظرم باید مدیران و مسئولان محترم دید وسیع تری بروی این مسائل مثلا خانواده های کم بضاعت یا بی بضاعت داشته باشند جامعه نباید فقر فرهنگی داشته باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ۰۱:۴۱

وقتی یک ریال سرانه به حساب مدارس واريز نمی شود چنین فجایعی بوجود می‌آید. ایکاش هیچ معلمی مدیریت مدارس دولتی را بدون سرانه قبول نکند دولت مجبور شود وظیفه قانونی خود را عمل کند.

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ۱۴:۰۵

بخدا با این کار شخصیت یه خانواده و اون بچه را نابود میکنید شهریه مدرسه دولتی بخدا مردم نون شب ندارند چرا هیچکس فکر این مردم نیست

avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۶ ۱۴:۴۲

با سلام وقتی از طرف خود وزارت خانه مربوطه به مدیران فشار می اورند که از مردم وخیرین وپدر ومادرها کمک بگیرید مدیران چه کنند شده اند چوب دو سر طلا خدا بهشون صبر بدهد

avatar
دیروز ۰۰:۴۱

مدیر کار بدی نکرده است در ازای نداشتن شهریه حالا به انصاف و عدالت انشاءالله که تخطی و سوء استفاده از سادگی و صداقت اون مادر نشود... قضاوت بر عقل نزدیک بشود انشاءالله که خیر است... مستخدمین مدارس دیگر استانهایی سراغ و می شناسم که خودشون کار نمی‌کنند..

avatar
دیروز ۰۷:۵۱

وقتی بودجه مدارس نیست مدیر مجبور هست برای هزینه های مدرسه پول بگیرد و گرنه در جیبش که نمی گذارد م

avatar
دیروز ۱۱:۲۹

قدیم از تحصیل گرفته تا درمان و دارو رایگان بود حالا باید برای نفس کشیدن هم پول داد .