• شنبه / ۸ دی ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403100805281
  • منبع : قوه قضاییه

شروع فرآیند ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد

شروع فرآیند ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد

معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از شروع فرآیند ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی این سازمان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی ورسانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، پژمان پروین معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به برگزاری فرآیند ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی این سازمان از امروز شنبه هشتم دیماه گفت: برگزاری این مرحله به ما کمک می‌کند تا نیروهایی را انتخاب کنیم که علاوه بر توانمندی‌های تخصصی، ویژگی‌های شخصیتی، مهارت‌های ارتباطی و تعهد سازمانی لازم را نیز داشته باشند.

 وی افزود: مصاحبه حضوری، ابعاد مختلف توانایی‌های داوطلبان را بررسی کرده و اطمینان حاصل می‌کند که افراد منتخب، صلاحیت انجام مسئولیت‌های حساس سازمان را دارند.

معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور  با بیان اینکه تمرکز بر تقویت ساختار انسانی سازمان یکی از اولویت‌های کلیدی است، گفت: با توجه به گستردگی خدمات و افزایش نیازهای جامعه، جذب نیروهای متخصص و متعهد در حوزه‌های مختلف از جمله ثبت اسناد و نقشه‌برداری، به ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی کمک شایانی خواهد کرد. پروین همچنین بر اهمیت آموزش مستمر کارکنان تأکید کرد و آن را ابزاری مؤثر برای ارتقای مهارت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمان دانست.

پژمان پروین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مدیریت دانش در ارتقای عملکرد سازمانی، گفت: برنامه‌هایی نظیر دوره‌های آموزشی، همکاری نزدیک نیروهای باسابقه با تازه‌واردها و مستندسازی فرآیندها از جمله اقداماتی است که سازمان در راستای انتقال دانش و تجربیات کارکنان باتجربه به نسل جدید در دستور کار دارد. وی خاطرنشان کرد که این رویکرد باعث بهبود انسجام سازمانی و افزایش کارایی نیروهای جدید خواهد شد. 

معاون راهبردی سازمان ثبت اسناد و املاک، چشم‌انداز این سازمان را حرکت به سمت نهادی پویا، دیجیتال و مردم‌محورعنوان کرد و افزود: تمرکز ما بر بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، ارتقای رضایت شغلی کارکنان و توسعه توانمندی‌های منابع انسانی است تا خدمات سازمان به شکلی بهتر و مؤثرتر به جامعه ارائه شود.

عضو شورای تحول و تعالی سازمان ثبت در پایان با اشاره به اهمیت نیروهای جدید در ارتقای جایگاه سازمان ثبت اسناد و املاک در سطح ملی اظهار داشت: توصیه من به پذیرفته‌شدگان این است که با تعهد و پشتکار، برای یادگیری و بهبود مداوم تلاش کرده و نقش مهمی در توسعه سازمان ایفا کنند.

پذیرفته شدگان رشته‌های شغلی کارشناس نقشه‌برداری و کارشناس ثبت اسناد و املاک که در آزمون خردادماه سالجاری حدنصاب نمره آزمون کتبی را کسب کرده‌اند در مرحله تکمیلی آزمون که مصاحبه حضوری است شرکت خواهند کرد.

در این آزمون تعداد ۱۳۶۴ نفر( ۵ برابر ظرفیت) در رشته کارشناس ثبت و تعداد ۵۷۵ نفر(۳ برابر ظرفیت) برای رشته شغلی کارشناس نقشه برداری انتخاب شده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha