• سه‌شنبه / ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1403122819863
  • منبع : سازمان فناوری‌ اطلاعات ایران

امکان نظارت لحظه‌ای مردم بر کیفیت خدمات دولت هوشمند از فروردین

امکان نظارت لحظه‌ای مردم بر کیفیت خدمات دولت هوشمند از فروردین

سامانه رصد برخط خدمات دولت هوشمند با هدف افزایش شفافیت و نظارت عمومی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی از فروردین ۱۴۰۴ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، محمد محسن صدر - معاون وزیر ارتباطات - اعلام کرد: علی رغم تلاش های گسترده دستگاه‌های اجرای در ارائه خدمات الکترونیک، در یک سال گذشته، برخی از خدمات پرکاربرد دستگاه‌های اجرایی با اختلالاتی روبرو بوده که نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.

صدر با اشاره به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افزایش شفافیت، از ایجاد امکان رصد آنلاین خدمات دولت هوشمند خبر داد و گفت: این امکان در تعطیلات نوروز پیاده‌سازی می‌شود و در سال ۱۴۰۴ در دسترس مردم قرار خواهد گرفت و مردم می‌توانند به صورت لحظه ای ارائه خدمات آنلاین دستگاه‌ها را رصد کرده و گزارش‌های خود را از این طریق اعلام کنند.

وی درباره ویژگی‌های این سامانه تصریح کرد: امکان مشاهده لحظه‌ای وضعیت سرویس‌های الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی و نمایش تعداد قطعی‌ها، زمان قطعی و وصل مجدد هر سرویس همچنین افزایش شفافیت و پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی فرآهم خواهد شد.

گفتنی است ؛هم اینک پنجره واحد دولت هوشمند بیش از ۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر دارد و از ۱۳۷ دستگاه اجرایی، ۵۳۶۸ سرویس مختلف در اختیار مردم قرار میگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha