به گزارش ایسنا، مهدی اخالصنایع ادامه داد:در قالب این طرح تاکنون ۸۱۴ درخواست مردمی ثبت و پیگیری شده است. این جلسات هر هفته شبهای یکشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد منطقه برگزار شدهاندو فرصتی برای ارتباط چهرهبهچهره مدیران با مردم و آگاهی از دغدغههای آنان ایجاد کرده اند.
وی با اشاره به اهمیت گزارشدهی مستقیم و مستمر به شهروندان، گفت: در گذشته بسیاری از پروژههای شهری اجرا شدهاند، اما به دلیل اطلاعرسانی محدود، شهروندان از آنها بیخبر بودهاند. در سال جاری با اجرای این طرح، مدیران شهری موظفاند هر هفته در مساجد حاضر شده و گزارشی از اقدامات شهرداری ارائه دهند.
وی افزود: این برنامه علاوه بر دریافت مطالبات مردمی، نقش مهمی در شفافیت عملکرد مدیریت شهری دارد. تمامی درخواستهای شهروندان در جلسات ثبت و پیگیری میشود و نتیجه آنها در جلسات بعدی از طریق نصب بنر در مساجد به اطلاع مردم میرسد تا از تأثیر مطالبهگری خود آگاه باشند.
بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، شهرداری منطقه ۱۰ تأکید کرد که این روند همچنان ادامه خواهد داشت و «نهضت خدمت به مردم» بهعنوان یک اقدام ابتکاری، پیوند میان شهروندان و مدیران شهری را تقویت میکند و زمینهساز افزایش اعتماد عمومی و بهبود کیفیت زندگی در این منطقه خواهد بود.
انتهای پیام
نظرات