• سه‌شنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۴ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1404011909405
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

مدیرکل مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد

افزایش اعتماد خانواده‌ها به خدمات روان‌شناسی آموزش و پرورش/ رشد ۱۶۵ درصدی تماس‌ها با خط مشاوره ۱۵۷۰

افزایش اعتماد خانواده‌ها به خدمات روان‌شناسی آموزش و پرورش/ رشد ۱۶۵ درصدی تماس‌ها با خط مشاوره ۱۵۷۰

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی اعلام کرد: در ایام نوروز، بیش از ۹۵۰۰ تماس از طریق خط ارتباطی ۱۵۷۰ توسط مشاوران پاسخ داده شد.

به گزارش ایسنا، سمیه سادات ابراهیمی مدیرکل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، با اشاره به فعالیت خط ملی نماد (۱۵۷۰) در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: با توجه به اهمیت حفظ و ارتقای سلامت روان دانش‌آموزان و اجرایی شدن نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان؛ پیگیری‌های لازم به جهت روزآمدسازی انتقال تماس و امکان پاسخگویی ۲۲۰ مشاور متخصص و مجرب آموزش و پرورش از طریق خط ملی ۱۵۷۰ ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۹ اسفند هم‌زمان با شروع تعطیلات رسمی نوروز تا پایان ۱۵ فروردین مشاوران با ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره و مداخله در فوریت‌ها از طریق خط ارتباطی ۱۵۷۰ پاسخگوی بیش از ۹۵۰۰ تماس بودند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ابراهیمی تصریح کرد: فعالیت این خط در مقایسه با سال گذشته از ۱۲ ساعت به ۱۶ ساعت ارائه خدمات در طول روز ارتقا یافت و تعداد افراد دریافت خدمات مشاوره تلفنی از ۳۵۸۴ نفر در نوروز ۱۴۰۳ به ۹۵۰۴ نفر در نوروز ۱۴۰۴ رسید که مؤید رشد ۱۶۵ درصدی بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha