به گزارش ایسنا، سامانه فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأتعلمی، علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت اعضای هیأتعلمی در ارسال نامه اتوماسیون، افزایش سرعت و دقت در رسیدگی درخواستهای پرداخت اعتبار گرنت برای استفادههای بلندمدت را دربردارد.
در این فرایند بر اساس مانده اعتبار هر سال، مقدار اعتبار درخواستی به صورت خودکار از سامانه RTIS دریافت میشود و اطلاعات تکمیلی توسط عضو هیأت علمی بر اساس هزینهکردها تکمیل و به معاونت پژوهشی ارسال میشود.
این فرایند به تازگی توسط معاونت فناوریهای دیجیتالی و با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه اجرا شده و ذیل سامانه پژوهشی به نشانی https://rtis.ut.ac.ir در دسترس قرار گرفته است.
انتهای پیام
نظرات