• چهارشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 1404020302004
  • خبرنگار : 71567

توسط دانشگاه تهران؛

فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأت‌ علمی دیجیتالی شد

فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأت‌ علمی دیجیتالی شد

فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه تهران با هدف ارتقای میزان دقت و سرعت بررسی، دیجیتالی شد.

به گزارش ایسنا، سامانه فرایند درخواست اعتبار پژوهشی اعضای هیأت‌علمی، علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت اعضای هیأت‌علمی در ارسال نامه اتوماسیون، افزایش سرعت و دقت در رسیدگی درخواست‌های پرداخت اعتبار گرنت برای استفاده‌های بلندمدت را دربردارد.

در این فرایند بر اساس مانده اعتبار هر سال، مقدار اعتبار درخواستی به صورت خودکار از سامانه RTIS دریافت می‌شود و اطلاعات تکمیلی توسط عضو هیأت علمی بر اساس هزینه‌کردها تکمیل و به معاونت پژوهشی ارسال می‌شود.

 این فرایند به تازگی توسط معاونت فناوری‌های دیجیتالی و با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه اجرا شده و ذیل سامانه پژوهشی به نشانی https://rtis.ut.ac.ir در دسترس قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha