به گزارش ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی در نخستین نشست مدیران ارتباطات شهرداریهای کشور اظهار کرد: امروزه دیگر در خیابانها زندگی نمیکنیم؛ بلکه در پلتفرمها و کمپینها نفس میکشیم.
وی با اشاره به تغییرات شگرف در نحوه ارتباطات انسانی و مدیریت شهری در دنیای امروز، افزود: کمپینهای تجاری، سیاسی و اجتماعی به ما جهت میدهند که درباره چه موضوعاتی فکر کنیم و نگرانی داشته باشیم.
محمدخانی با انتقاد از تلاشهای دشمنان و کشورهای متخاصم برای کاهش اعتماد عمومی به مسئولان و ایجاد شرایط فروپاشی اجتماعی، تصریح کرد: در چنین فضایی، روابط عمومیها باید به عنوان نگهبانان امید در جامعه عمل کنند و هر روز به این فکر کنیم که چگونه میتوانیم امید مردم را از سیاهنماییها و ناامیدیها حفظ کنیم.
وی همچنین بر ضرورت تجهیز روابط عمومیها به ابزار و دانش نوین در عصر دیجیتال تأکید و اظهار کرد: در شهرداری تهران تلاشهایی انجام دادهایم تا با بهکارگیری فناوریهای روز، ارتباطات را بهروز و موثرتر کنیم. امیدواریم این تلاشها در این برنامه دو روزه نیز نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.
رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به تعامل مثبت شهرداری تهران با دولت، افزود: ما در شهرداری تهران خود را مکلف به کمک به دولت میدانیم. این یک تکلیف قانونی است، نه سلیقهای. دکتر زاکانی نیز همواره بر این موضوع تأکید دارند که دولت در مسیر خود موفق شود و منشا امید برای مردم باشد.
محمدخانی در بخش دیگری از سخنانش از ابرپویش «تهران دوستداشتنی» یاد کرد که از سال گذشته آغاز شده است و هدف آن تغییر تصویر و برندینگ شهری تهران است.
وی افزود: این پویش توانسته است در اسفند ماه سال گذشته ۶۷ درصد از مردم تهران را به خود جلب کند و ۵۳ درصد از آنها اظهار داشتند که بعد از آشنایی با این پویش، ذهنیت بهتری نسبت به تهران پیدا کردهاند.
رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران همچنین به تولید سریال «یزدان» اشاره کرد که به طور همزمان در شبکه سه در حال پخش است و اولین سریال با محوریت موضوعات شهری است که شهرداری تهران تولید کرده است.
محمدخانی در این باره توضیح داد: در این سریال تلاش شده تا نگاه منصفانهای به مشکلات شهری از جمله دستفروشان، معتادان متجاهر و گرمخانهها ارائه شود و عملکرد شهرداری به ویژه در ساماندهی این مسائل به نمایش درآید.
انتهای پیام
نظرات