به گزارش ایسنا، در بامداد جمعه، گزارشهایی از شنیدهشدن صدای چندین انفجار در نقاطی از تهران منتشر شد که بر اثر حمله رژیم صهیونستی تعدادی از فرماندهان و دانشمندان هسته ای به شهادت رسیدند.
به دنبال رخداد این حمله شرکت ملی پست همانند دوران دفاع مقدس و شیوع ویروس کرونا، وظایف ذاتی خود را با برنامهریزی منظم و دقیق دنبال میکند. این برنامهریزی بر پایه الگویی علمی با عنوان «تداوم خدمت در شرایط بحران» انجام شده که با همکاری مراکز دانشگاهی کشور تدوین شده است.
سعید شریف زاده- عضو هیاتمدیره و رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت ملی پست- اخیرا توضیح داده است تمامی واحدهای پستی در سراسر کشور، متعهد به حفظ پایداری خدمات و پاسخگویی مسئولانه به نیازهای مردم در این مقطع زمانی هستند.
بررسی ها حاکی از آن است که از روز یکشنبه ۲۵ خرداد تاکنون ۴ میلیون و نود و شش هزار مرسوله پستی قبول و بیش از ۲۱ هزار درخواست کدپستی در سراسر کشور به ثبت رسیده است.
گفتنی است تشدید شیوع ویروس کرونا و ثبت رکوردهای بالا در ابتلا و مرگ و میر ناشی از این ویروس باعث شد تا محدودیتها و تعطیلات کرونایی کمی جدیتر شود بنابراین به دلیل اینکه پست در گروه یک خدماترسانها قرار دارد و خدمات آن جزء الزامات و ضروریات روزمره زندگی شهروندان است، تمامی دفاتر پستی دایر بود و ارسال مرسولات انجام می شد.
انتهای پیام
نظرات