• شنبه / ۷ تیر ۱۴۰۴ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1404040704269
  • خبرنگار : 71667

مدیرعامل شرکت ملی پست اعلام کرد

تعریف بسته حمایتی برای عبور از شرایط بحرانی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان همکار پست

تعریف بسته حمایتی برای عبور از شرایط بحرانی کسب‌وکارهای دانش‌بنیان همکار پست

پس از پایان جنگ تحمیلی و تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان، مدیرعامل شرکت ملی پست اخیرا از تعریف بسته حمایتی این شرکت و همچنین معرفی شرکت‌های دانش بنیان طرف قرارداد پست به کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال، برای عبور از چالش‌های پیش آمده برای این کسب و کارها خبر داد.  

به گزارش ایسنا، دو هفته قبل بامداد روز جمعه بود که در نقاطی از تهران چندین انفجار انجام شد و به دلیل حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان تعدادی از فرماندهان، دانشمندان و مردم عادی به شهادت رسیدند.  پس از تداوم این موضوع خدمت رسانی دستگاه‌های اجرایی به مردم همانند روزهای قبل ادامه یافت. شرکت ملی پست از جمله سازمان‌هایی بود که همانند گذشته (دوران دفاع مقدس و شیوع ویروس کرونا) وظایف خود را با برنامه‌ریزی منظم و دقیق دنبال کرد.  

بررسی ها حاکی از آن بوده از ابتدای بروز شرایط بحرانی در کشور، تاکنون ۷ جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور مدیرعامل، تمامی مدیران ستادی و اعضای کمیته پدافند غیرعامل شرکت پست برگزار شده است. برای مرسولاتی که در باجه‌های تحویل دپو شده بودند، سازوکاری طراحی شد تا این مرسولات با توجه به شرایط، به آدرس‌های جدید گیرندگان ارسال شوند.   

همچنین در حوزه خدمات مشتریان نیز اقدامات موثری انجام شد به گونه‌ای که سامانه مرکز تماس امور مشتریان ارتقاء یافت و چهار مرکز تماس استانی به مرکز تماس اصلی در تهران متصل شد و به این ترتیب سامانه ۱۹۳ توانست به صورت یکپارچه پاسخگوی تمامی تماس‌های مردمی و پیگیری‌ها باشد.  

محمد احمدی- مدیرعامل شرکت ملی پست - در نشست با فعالان حوزه تجارت الکترونیک، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های فعال در صنعت پست و لجستیک خرده فروشی بر حمایت از بخش خصوصی در شرایط خاص تأکید کرد.

به گفته وی  با همکاری های متقابل بین پست و بخش خصوصی به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان می توان از این بحران با موفقیت عبور کرد.  

احمدی همچنین به معرفی شرکت‌های طرف قرارداد پست به کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال برای برخورداری از بسته‌های حمایتی وزارت ارتباطات تاکید کرد و افزود:  تعریف بسته حمایتی شرکت ملی پست برای این گروه از شرکت ها و رفع چالش‌ها و مشکلات اجرایی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.  

گفتنی است؛ در طول جنگ ۱۲ روزه شرکت ملی پست با قوت و به صورت پایدار فعالیت‌های جاری خود را انجام داد.  در بعضی از شهرها به واسطه عدم حضور گیرندگان در مقصد و نشانی‌ها چالش‌هایی بر این شبکه پستی ایجاد شد که در نهایت تمهیداتی برای آن در نظر گرفته شد و مرسولات مدت زمان بیشتری نگه داشته شدند. همچنین با گیرندگان تماس گرفته شد تا به محض اینکه دسترسی فراهم شد، عملیات توزیع مرسولات انجام شود.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha