به گزارش ایسنا، براساس اعلام شرکت آبفای استان تهران، به دنبال افزایش تماسهای تلفنی شهروندان تهرانی با سامانه ۱۲۲ در روزهای اخیر و افزایش مدت زمان انتظار برای پاسخگویی به این تماسها، ضمن افزایش خطوط ارتباطی به ۳۶۰ خط، شمار کاربران پاسخگوی سامانه ۱۲۲ نیز با افزایش دو برابری به بیش از ۴۰ کاربر رسید.
با افزایش تعداد خطوط و کاربران سامانه ۱۲۲ آبفای استان تهران، مدت زمان انتظار برای پاسخگویی به تماسهای شهروندان در ساعتهای پیک از حدود ۷۵ دقیقه به کمتر از ۱۰ دقیقه رسیده است.
شهروندان تهرانی میتوانند در تمام ۲۴ ساعت شبانهروز، ضمن تماس با سامانه ۱۲۲ موضوعات مرتبط با قطعی ناشی از حوادث و یا افت فشار شبکه، انشعابهای غیرمجاز و مصادیق بدمصرفی و پرمصرفی را بهمنظور پیگیری با کاربران سامانه در میان بگذارند.
انتهای پیام
نظرات