• پنجشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۴ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 1404050200737
  • منبع : سازمان آب و فاضلاب

افزایش ظرفیت پاسخگویی سامانه ۱۲۲ آبفای استان تهران

افزایش ظرفیت پاسخگویی سامانه ۱۲۲ آبفای استان تهران

شرکت آب و فاضلاب استان تهران از افزایش ظرفیت پاسخگویی سامانه ۱۲۲ این شرکت به منظور تسهیل و تسریع در پاسخگویی به تماس‌های تلفنی مشترکان با این سامانه خبر داد.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام شرکت آبفای استان تهران، به دنبال افزایش تماس‌های تلفنی شهروندان تهرانی با سامانه ۱۲۲ در روزهای اخیر و افزایش مدت زمان انتظار برای پاسخگویی به این تماس‌ها، ضمن افزایش خطوط ارتباطی به ۳۶۰ خط، شمار کاربران پاسخگوی سامانه ۱۲۲ نیز با افزایش دو برابری به بیش از ۴۰ کاربر رسید.

با افزایش تعداد خطوط و کاربران سامانه ۱۲۲ آبفای استان تهران، مدت زمان انتظار برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان در ساعت‌های پیک از حدود ۷۵ دقیقه به کمتر از ۱۰ دقیقه رسیده است.

شهروندان تهرانی می‌توانند در تمام ۲۴ ساعت شبانه‌روز، ضمن تماس با سامانه ۱۲۲ موضوعات مرتبط با قطعی ناشی از حوادث و یا افت فشار شبکه، انشعاب‌های غیرمجاز و مصادیق بدمصرفی و پرمصرفی را به‌منظور پیگیری با کاربران سامانه در میان بگذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha