محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عمر ماشین آلات راهداری در این استان ۲۵ سال است که یک سال از میانگین کشوری عقبتر است.
وی افزود: ضریب فرسودگی ماشین آلات راهداری به علت انجام ماموریتهای متعدد و همچنین عمر بالای این دسته از ناوگان، مهمترین چالشهای ارائه خدمات راهداری در استان است.
به گفته مشتری، ۱۵ دستگاه از ماشین آلات راهداری در این استان تا پایان سال گذشته به علت فرسودگی از رده خارج شدند.
وی ادامه داد: برای تعمیر و نگهداری ۲۹۱ دستگاه ماشین آلات راهداری طی ۴ ماه امسال، ۵۰ میلیارد اعتبار هزینه شد.
این مقاممسئول بیان کرد: خرید سه دستگاه کامیون کشنده و یک دستگاه لودر با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در اولویت قرار دارد، همچنین ۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری متوقف شده که برای تعمیر و بازسازی آنها ۳۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.
انتهای پیام
نظرات