• یکشنبه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 95062817300
  • منبع : نمایندگی اردبیل

قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد

افزایش چشمگیر مقالات منتشر شده دانشگاه محقق اردبیلی در سال 2016

افزایش چشمگیر مقالات منتشر شده دانشگاه محقق اردبیلی در سال 2016

قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در سال 2016 تعداد مقالاتی که به نام دانشگاه محقق اردبیلی در پایگاه‌های معتبر منتشر شده است نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش ایسنا، محمد نریمانی در مراسم معارفه مدیر جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تقدیر از زحمات دکتر امیر حیدری در طول مدت تصدی مدیریت فناوری اطلاعات و کتابخانه، گفت: این دو مدیریت نقش اصلی در بسترسازی امور علمی در دانشگاه را دارند.

وی اهمیت کتابخانه، منابع علمی و فناوری اطلاعات را بسیار بالا دانست و افزود: این حوزه همچنین نقشی اساسی در تولید مقالات علمی، انجام کارهای تحقیقاتی و حتی تصمیم‌گیری‌های دانشگاه دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در سال 2016 تعداد مقالاتی که به نام دانشگاه محقق اردبیلی در پایگاه‌های معتبر منتشر شده است نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: این افزایش نشان از مهیا کردن بستر مناسب توسط همکاران در دانشگاه بوده است.

نریمانی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب و همکاری تنگاتنگ میان دو مدیریت فناوری اطلاعات و کتابخانه مورد انتظار ما است، خاطرنشان کرد: باید به این نکته نیز توجه کنیم که این دو مدیریت باید با یک هدف عینی‌تر و غایی‌تر حرکت کنند.

قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین استفاده از پایگاه‌های علمی می‌شود تا کتابخانه سنتی، تاکید کرد: با این وجود با اتمام ساختمان کتابخانه مرکزی در حال احداث دانشگاه، مشکلات فیزیکی موجود در حوزه معاونت پژوهشی بر طرف خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه حبیب شهبازی شیران استادیار گروه باستان‌شناسی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان مدیر جدید کتابخانه مرکزی این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha