• جمعه / ۱ دی ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 96100100208
  • منبع : سازمان تامین اجتماعی

در پی وقوع زلزله اخیر تهران

مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی آبان ماه تمدید شد

مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی آبان ماه تمدید شد

در پی وقوع زلزله در تهران ،مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مربوط به آبان ماه در استان‌های متاثر از این زلزله تا ۲ دی ماه تمدید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط‌عمومی سازمان تامین اجتماعی با توجه به وقوع زلزله اخیر تهران و تاثیر آن بر استان‌های البرز، قزوین ،اراک و گیلان همچنین تعطیلی روز پنجشنبه (۳۰ آذرماه) و با عنایت به درخواست‌ها و تماس‌های مکرر کارفرمایان این استان‌ها، سازمان تامین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای مهلت پرداخت حق بیمه آبان سالجاری را  تا روز شنبه (۲ دی ماه) تمدید کرد.

بر این اساس کارفرمایان استان‌های مذکور می‌توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه( ۲ دی ماه) با مراجعه به شعب تامین اجتماعی نسبت به تحویل لیست و پرداخت حق بیمه کارکنان خود اقدام کنند. در این صورت،جرایم مربوط به تاخیر در ارسال لیست و دیرکرد پرداخت حق بیمه، لحاظ نخواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha