• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96120904536
  • خبرنگار : 71576

اسفندیاری: باید بازی‌های هفته پایانی لیگ ووشو را ببریم/ مصدومیت "عباس شیخی" بهبود یافت

اسفندیاری: باید بازی‌های هفته پایانی لیگ ووشو را ببریم/ مصدومیت "عباس شیخی" بهبود یافت

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای کسب نایب قهرمانی باید بازی‌های هفته پایانی را ببریم و خوشبختانه مصدومیت عباس شیخی نیز بهبود یافته است.

علی اسفندیاری در گفت و گو با ایسنا، درباره رقابت‌های روز گذشته لیگ‌برتر ووشو باشگاه‌های کشور گفت: مسابقات هفته یازدهم و دوازدهم لیگ‌برتر روز گذشته (سه‌شنبه هشتم اسفند ۱۳۹۶) به میزبانی آکادمی ووشو برگزار شد و خوشبختانه توانستیم به دو پیروزی مقابل حریفان دست پیدا کنیم. با این پیروزی‌ها تا حدودی هم نایب قهرمانی خود را به دست آوردیم.

او با بیان اینکه لیگ‌برتر هنوز تمام نشده است، توضیح داد: دو بازی دیگر هم داریم که برای کسب نایب قهرمانی باید آن‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم. البته بازی پارس جنوبی و پاس برای ما اهمیت زیادی دارد و امیدوارم با یک روند خوب به نایب قهرمان برسیم.

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال، در این هفته از بازی‌ها چند نفر از ملی ‍پوشان خود را به کار گرفته بود؟ خاطرنشان کرد: باید بگویم که ما ملی‌پوشان زیاد و آنچنانی نداریم، تنها حمیدرضا لادور و عرفان آهنگریان هستند که آن‌ها هم به مسابقات یونیورسیاد دانشجویان اعزام شده‌اند و در رقابت‌های جهانی حضور نداشته‌اند.

او در رابطه با شرایط فعلی "عباس شیخی" بازیکن تیم ووشو دانشگاه که مقابل پارس حنوبی مصدوم شده بود، تصریح کرد: خوشبختانه جای نگرانی نیست، شرایط او بهبود یافته است و به زودی به تمرینات برمی‌گردد.

علی اسفندیاری همچنین درباره فعالیت "حسین اوجاقی" به عنوان عضوی از خانواد ووشو در تیم ملی فوتبال، گفت: برای اوجاقی آرزوی موفقیت می‌کنم و در این مورد نظر خاصی ندارم.

او در پایان این گفت و گو نیز از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل حمایت تیم ووشو تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha