• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۷ / ۰۷:۱۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 97072915798
  • منبع : نمایندگی خراسان شمالی

استاندار خراسان‌شمالی:

مسئولان به گونه‌ای عمل کنند که انقلابی بودن افتخار جوان امروز باشد

مسئولان به گونه‌ای عمل کنند که انقلابی بودن افتخار جوان امروز باشد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان‌شمالی گفت: مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که جوان امروز انقلابی بودن را افتخار خود بداند.

به گزارش ایسنا، «محمدرضا خباز» در نشست برنامه‌ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ۱۳ آبان اظهار کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم جوان بداند اگر انقلابی باشد یک خردمند است و مدال باعزت به سینه‌اش می‌زند.

وی ادامه داد: ما هر آنچه نسبت به معرفی بهتر انقلاب برای نسل جوان قدم برداریم کم است، دشمن دندان تیز کرده شمشیر را از رو بسته و با وقاحت می‌گوید نمیگذارم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را ببینید.

استاندار خراسان‌شمالی گفت: امسال باید ثمرات چهل ساله انقلاب را به رخ جهانیان بکشیم و این ثمرات را برای نسل جوان طوری تبیین کنیم که بر دل آن‌ها بشیند.

خباز یادآور شد: هر چه در توان دارید به کار بگیرید و همه تبلیغات ۲۵۰ رسانه تصویری و صدها رسانه صوتی علیه نظام جمهوری اسلامی را خنثی کنید.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی هم در این نشست گفت: باید شادابی انقلاب را به نسل جدید انتقال دهیم.

حجت الاسلام «یعقوبی» تصریح کرد: جشن پیروزی را در بازار باید ببینیم و فضاسازی شهر دلپذیر باشد.

وی افزود: شادی ۲۲ بهمن باید دشمن‌شکن باشد و از شادی ما دشمن دق کند، این شجره طیبه که ۴۰ سال است به پای آن خون دادیم باید کام مستضعفان را شیرین کند.

یعقوبی گفت: جشن‌های پیروزی انقلاب را باید امسال استثنایی برگزار کنیم و دشمنان را ناامید کنیم و بگوئیم ما در تحریم‌ها بالغ شده‌ایم و حنای آن‌ها رنگی ندارد.

وی افزود: هدف دشمن این است که گسست نسلی به وجود بیاورد و نسل سوم و چهارم به انقلاب و دفاع مقدس و تسخیر لانه جاسوسی گره نخورد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: ۱۳ آبان نیز ملت پرزورتر در صحنه خواهند بود و غیرت انقلابی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

یعقوبی یادآور شد: مقام معظم رهبری سند ۵۰ ساله الگوی ایرانی اسلامی را تدوین کردند و نشان دادند که به فکر ۵۰ سال آینده نیز هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha