• سه‌شنبه / ۹ مهر ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98070906620
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات کونگ‌فو کرمانشاه:

از "تمرکززدایی" نتیجه گرفتیم

 از "تمرکززدایی" نتیجه گرفتیم

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات کونگ فو استان کرمانشاه گفت: برای شناسایی استعدادهای برتر کونگ فو در استان تنها روی شهر کرمانشاه تمرکز نمی‌کنیم، بلکه همه شهرستان‌ها را مورد توجه قرار می‌دهیم که نتیجه آن را هم در المپیاد استعدادهای برتر دیدیم.

منوچهرحاتمی در گفت و گو باخبرنگار ایسنا، کونگ فو را رشته‌ای فراگیر در تمام سطح استان دانست و گفت: هرچند نسبت به برخی دیگر از رشته‌های رزمی مانند کاراته، تکواندو و ووشو مظلوم واقع شده‌ایم، اما در همه شهرستان‌های استان حضور داریم.

وی در ادامه بابیان اینکه یکی از سیاست‌های هیات کونگ فو استان تمرکززدایی و توجه به شهرستان‌ها است، اظهارکرد: باوجود اینکه نیمی از جمعیت استان در شهر کرمانشاه قرار گرفته، اما این دلیلی نمی‌شود که همه فعالیت‌های خود را متمرکز در مرکز استان کنیم و از شهرستان‌ها غافل شویم.

رئیس هیات کونگ فو استان به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کونگ فو کشور در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: برای حضور در این المپیاد یازده ورزشکار اعزام کردیم که اکثر آنها را نوجوانان شهرستانی تشکیل می‌دادند و خوشبختانه بهترین نتیجه را هم گرفتند.

وی بابیان اینکه کسب مقام اول المپیاد استعدادهای برتر کونگ فو ایران توسط تیم کرمانشاه یکی از نتایج تمرکززدایی این رشته در استان است، تصریح کرد: تیم اعزامی کرمانشاه در این رقابت‌ها درحالی با کسب پنج مدال طلا و یک برنز به مقام اول رسید که تیم دوم تنها یک مدال طلا گرفت.

این مسئول عنوان کرد: زمانی که می‌خواستیم تیم را به مسابقات المپیاد اعزام کنیم یک اردوی سه ماهه داشتیم که در این مدت اداره کل ورزش وجوانان استان برای برگزاری هرچه بهتر اردوها با کمک استانداری حمایت‌های مالی خوبی از تیم داشتند که این امر دلگرمی ورزشکاران ما را به دنبال داشت.

حاتمی همچنین به وجود مربیان قدرتمند رشته کونگ فو در استان هم اشاره کرد و گفت: در کنار تمرکززدایی، وجود مربیانی که از قهرمانان جهان هستند باعث شده تا کونگ فو کرمانشاه از سطح بالایی در کشور برخوردار باشد و در همه مسابقات حرفی برای گرفتن داشته باشیم.

رئیس هیات کونگ فو استان کرمانشاه از تلاش برای برگزاری مسابقات قهرمانی یکی از سبک‌های کونگ فو در شهر روانسر خبرداد و گفت: فدراسیون با درخواست ما برای این میزبانی موافقت کرده و منتظر صدور مجوز آن هستیم تا در آبان ماه این مسابقات را برگزار کنیم.

استان کرمانشاه حدود سه هزار ورزشکار فعال  در رشته کونگ فو دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha