• شنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98071309409
  • خبرنگار : 50204

دری نجف آبادی:

آگاهی و انگیزه‌ الهی عامل تقویت اراده نیروهای مسلح در برابر دشمن است

آگاهی و انگیزه‌ الهی عامل تقویت اراده نیروهای مسلح در برابر دشمن است

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انگیزه‌های الهی و معنوی و آگاهی، عامل تقویت اراده بین نیروهای مسلح و موفقیت در برابر دشمن و توطئه‌های آنهاست و می‌طلبد که مسئولان و تصمیم سازان نیروهای مسلح نسبت به تقویت روحیه انقلابی و معنوی نیروهای نظامی و انتظامی برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند.

 به گزارش ایسنا، آیت‌الله دری نجف آبادی در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا با حضور مسئولان استانی برگزار شد، با بیان اینکه مشارکت مردمی مورد توجه پلیس است، اظهار کرد: یکی از رموز موفقیت اقدامات، مردمی بودن آنهاست، هر جا مردم حضور داشته باشند، موفقیم و بدون حضور مردم قطعا متضرر خواهیم شد. در این راستا یکی از اقدامات امام راحل، تبدیل نظام‌های پیش از انقلاب وابسته به شاهنشاهی و حاکمیتی به نظام‌های مردمی بود.

وی تاکید کرد: با تدابیر امام راحل، اکنون با تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی، دستگاه اطلاعاتی ۳۶ میلیونی و نیروی انتظامی مردمی، دشمنان هیچ راه نفوذی برای ضربه زدن به نظام اسلامی ندارند، بنابراین نیروی انتظامی باید برای ارتباط هرچه بیشتر با مردم برنامه مدون داشته باشد.

وی افزود: در جریان جنگ تحمیلی، تجهیزات نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران نسبت به دشمن بعثی زیاد نبود، اما انگیزه‌های الهی، معنوی و بصیرت رزمندگان نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی سبب ایجاد بستر پیروزی ایران شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: انگیزه‌های الهی و معنوی و آگاهی، عامل تقویت اراده بین نیروهای مسلح و موفقیت در برابر دشمن و توطئه‌های آنهاست و می‌طلبد که مسئولان و تصمیم سازان نیروهای مسلح نسبت به تقویت روحیه انقلابی و معنوی نیروهای نظامی و انتظامی برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند.

دری نجف آبادی بیان کرد: پیش از اجرای برنامه‌های هوشمندسازی در نیروی انتظامی ابتدا باید بستر تقویت تقوای الهی، معرفت و بصیرت در بین کارکنان ناجا فراهم شود و اگر این سه اصل به عنوان بستر فراهم شود قطعا به پیروزی و موفقیت خواهیم رسید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: با توجه به اینکه نیروهای مسلح ضربه‌های بسیاری در ماه‌های اخیر به دشمنان نظام اسلامی وارد کرده اند، پس نیروهای نظامی وامنیتی بویژه ناجا باید هوشیارتر از گذشته نسبت به شناسایی توطئه‌های دشمنان در جریان‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بخصوص انتخابات پایان سال اقدام کرده و توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha