• یکشنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 99012413230
  • منبع : نمایندگی علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست تجدید نظر در شهریه دانشجویان پردیس دانشگاه‌های علوم پزشکی

درخواست تجدید نظر در شهریه دانشجویان پردیس دانشگاه‌های علوم پزشکی
عکس دریافتی است

نماینده شورای صنفی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به خواسته برخی از دانشجویان شهریه‌پرداز دانشگاه مبنی بر تجدیدنظر در تعیین شهریه، گفت: از مسئولان درخواست می‌شود مبتنی بر قوانین تعیین شهریه واحدها و کلاس‌های غیرحضوری، تجدید نظری بر مبلغ شهریه و واریزی دانشجویان انجام شود.

به گزارش ایسنا، مهدی تیزرو اظهار کرد:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و بیمار شدن تعداد زیادی از هموطنان‌مان در اثر این ویروس و از آنجاکه تماس افراد موجب گسترش این ویروس می‌شود،  لذا مسوولان کشوری و دانشگاهی بر آن شدند تا کلاس‌های حضوری و تئوری دانشجویان علوم پزشکی را به صورت آنلاین برگزار کنند. از سوی دیگر با توجه به شرایط ایجادشده  و با توجه به کسادی بازار و تعطیلی کسبه و همچنین تعطیلی ادارات و مشاغل، تامین هزینه دانشگاه برای عده کثیری از دانشجویان پردیس دانشگاه‌های علوم پزشکی مشکل است و این امر سبب شرمندگی پدران و مادران دغدغه‌مند در تامین هزینه شده است. 

وی ادامه داد: همچنین از آنجا که شهریه دانشگاه‌ها برحسب کلاس‌های حضوری تعیین شده و اکنون کلاس‌ها به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌شود، خواسته شورای صنفی و دانشجویان بر این است  تا مبتنی بر قوانین تعیین شهریه واحدها و کلاس‌های غیرحضوری، تجدید نظری بر مبلغ شهریه و واریزی دانشجویان انجام شود. 

نماینده شورای صنفی دانشکده پزشکی شهید بهشتی در پایان اظهار کرد: طبق روال، شهریه دانشگاه‌ها در شهریورماه هر سال تعیین می‌شود که با توجه به شدت وخامت شرایط و با توجه به در نظر گرفتن وضع اقتصادی کشور و تورم موجود، درخواست می‌شود تا جهت همدلی با این قشر در حال تحصیل و تحقق عدالت آموزشی نهایت همکاری در تعیین شهریه انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha