• دوشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۹ / ۰۱:۴۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99071309936
  • خبرنگار : 71468

سهرابیان: قایقرانان تشنه رقابت بودند/ اگر سهمیه می‌خواهیم نباید دست روی دست بگذاریم

سهرابیان: قایقرانان تشنه رقابت بودند/ اگر سهمیه می‌خواهیم نباید دست روی دست بگذاریم

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: قایقرانان تشنه حضور در مسابقات بودند بنابراین از برگزاری مسابقات قهرمانی ایران رضایت داشتند.

علیرضا سهرابیان در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه  مسابقات قایقرانی قهرمانی ایران در شرایط کرونایی بدون مشکل برای فدراسیون برگزار شد یا خیر، بیان کرد: نحوه برگزاری مسابقات قهرمانی ایران با توجه به بازخوردهایی که گرفتم، رضایت بخش بود. داوران، هلال احمر و دیگر پرسنل در برگزاری مسابقه سنگ تمام گذاشتند. ستاد مقابله با کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی هم نیروهای متخصص خود را اعزام کردند و بر امنیت جانی ورزشکاران نظارت داشتند. در کل مسابقات در امنیت کامل برگزار شد.

 او افزود: قایقرانان نیز تشنه رقابت بودند. از ورزشکاران گرفته تا روسای هیاتها همه زحمت کشیدند و استانها با وجود مشکلات، هزینه آزمایش کرونای ورزشکاران خود را پرداخت کردند  و توانستند آنها را به مسابقات بفرستند.

سهرابیان در مورد تعداد نفراتی که قرار است به اردوی تیم ملی دعوت شوند نیز گفت: قرار است کمیته فنی به همراه مربیان تیم ملی جلسه ای بگذارند و با توجه به رکوردهایی که ثبت شده نفراتی را دعوت کنند.

 سهرابیان در پاسخ به این پرسش که برگزاری اردو در شرایط مبارزه با کرونا هزینه بر است و از این جهت فدراسیون مشکل مالی ندارد، تاکید کرد: 100 درصد همه فدراسیون ها مشکل مالی دارند اما باید برنامه ریزی کنیم چون اگر می خواهیم  در المپیک نماینده شایسته ای داشته باشیم  و در مسابقات کسب سهیمه المپیک توریست نباشیم، باید  آماده شویم. لازمه آن نیز برگزاری اردوها است. برگزاری اردوها هزینه دارد که طبیعتا باید آن را بپردازیم. باید همانند سال گذشته از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و حامیان مالی کمک بگیریم تا بتوانیم ورزشکاران را در اردو نگه داریم و نباید دست روی دست بگذاریم.

رییس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه نفراتی که در انتخابی تیم ملی حضور نداشتند، شانسی برای دعوت به اردو دارند یا خیر، تصریح کرد: من در این زمینه دخالتی نمی کنم. البته صحبت بر این بود همه  باید در مسابقه انتخابی تیم ملی شرکت کنند. دو، سه نفری نتوانستند به دلایلی  شرکت کنند که  با استانهای آنها مکاتبه می شود تا ادله خود را بیان کنند و سپس نظر کارشناسی کمیته فنی و مربیان تیم ملی برای من اولویت است. 

 او در مورد بازگشت آرزو حکیمی به کانادا نیز گفت: آرزو حکیمی مانند سال گذشته برای تحصیل به کانادا رفته است. من با او صحبت کرده ام و اعلام کرد که تمرین کردن آنجا سخت است با این حال کم و بیش تمرین قایقرانی دارد و قول داده خود را آماده نگه دارد و در انتخابی نهایی تیم ملی حتما شرکت کند.

انتهای پیام    

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha