• یکشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99112619218
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

معاون استانداری کرمانشاه با تاکید بر افزایش مشارکت در انتخابات:

منتخب برآمده از یک "مشارکت حداکثری" صدایی رساتر در مجامع بین‌المللی دارد

منتخب برآمده از یک "مشارکت حداکثری" صدایی رساتر در مجامع بین‌المللی دارد

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اهمیت انتخابات 1400 به عنوان نقطه عطف نظام اسلامی گفت: وظیفه مجریان انتخابات تلاش برای مشارکت هر چه بیشتر مردم با رعایت اصل قانونمداری، بی طرفی و امانتداری است.

حسین خوش اقبال، امروز(26 بهمن) در نشست با فرمانداران استان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات سال 1400 ریاست جمهوری گفت: این نخستین انتخابات نظام اسلامی در قرن 1400 است که تعیین کننده راهبردهای اجرایی در 10 سال آینده خواهد بود.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دوست و دشمن نظاره گر چگونگی برگزاری این انتخابات و نتیجه آن هستند، تصریح کرد: هر چه فضای جامعه از سوی تصمیم گیران، جریانات و احزاب سیاسی به سمت مفاهمه و گفتگوهای عادلانه، اخلاقی و با جهت گیری منافع ملی پیش برود، شاهد تقویت حس امیدواری و نشاط در جامعه خواهیم بود و برگ های برنده مردم و نظام اسلامی در انتخابات بیشتر خواهد شد.

 خوش اقبال یادآور شد: در مقابل، عدم تسهیل شرایط برای ورود گروه‌های مختلف به انتخابات از یک سو و دمیدن در بلندگوهای تخریب و سیاه نمایی از سوی دیگر موجب ترویج فضای یاس و ناامیدی، یکسویه شدن رقابت های انتخاباتی و کاهش اثر تعیین کنندگی انتخابات در جامعه می شود که نتیجه آن کاهش مشارکت خواهد بود.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: منتخب برآمده از یک مشارکت حداکثری و با شکوه، حتما صدایی رساتر در مجامع بین المللی و گام هایی محکم تر در پیشبرد برنامه های داخلی خواهد داشت.   

خوش اقبال در ادامه از فرمانداران خواست  برپایی جلسات گفتگو، دیدار با اقشار، ذی نفوذان و آماده سازی فضای رسانه های محلی برای ورود به مباحث انتخاباتی را مد نظر قرار دهند.

وی همچنین در زمینه انتخابات شوراهای شهر و روستا خاطر نشان کرد: حتما نسبت به افزایش اشتیاق مردم به ویژه در سطح روستاها برای کاندیداتوری و مشارکت در انتخابات شوراها تلاش شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه  با اشاره به برپایی انتخابات 1400 در شرایط بیماری کرونا از فرمانداران خواست که برای فراهم آمدن زمینه برگزاری یک انتخابات با کیفیت تلاش کنند.

به گزارش ایسنا، خوش اقبال در این نشست که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان برپا شد، با تقدیر از تلاش های یکساله فرمانداران در کنترل بیماری کرونا گفت: با توجه به شکنندگی شرایط بیماری کرونا، حفظ مراقبت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در جلوگیری از تغییر وضعیت شهرستانها ضرورت دارد.  

وی افزود: برقراری بازار شب عید بعنوان چشم امید بسیاری از صنوف و بخشهای خدماتی بسیار اهمیت دارد و نباید اجازه دهیم به واسطه شدت یابی بیماری کرونا مجبور به بازگشت محدودیت ها شویم.

 در این نشست با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از زحمات یکسال گذشته فرمانداران در کنترل بیماری کرونا تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha