• یکشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۸:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99120302019
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

ستاد انتخابات خراسان جنوبی آغاز به کار کرد

ستاد انتخابات خراسان جنوبی آغاز به کار کرد

ایسنا/خراسان جنوبی ستاد انتخابات خراسان جنوبی، با معرفی اعضای ستاد انتخابات در استان به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

حمید ملانوری، استاندار خراسان جنوبی‌، امروز یکشنبه سوم اسفند در اولین جلسه ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۰ ما در سطح کشور چهار انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم که در خراسان جنوبی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها و ریاست جمهوری در سال آینده انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه تاریخ ۲۰ اسفند آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه تاریخ ۲۶ اسفند (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

ملانوری افزود: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ (جمعاً به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری نیز از اردیبهشت سال آینده انجام خواهد شد، تصریح کرد: تمام مسئولان و دست اندرکاران امر انتخابات در سطح استان فرمانداران و بخشداران دیگر افراد که در این زمینه فعالیت می‌کنند باید چارچوب قانون را رعایت کنند و رعایت مُر قانون که از جمله وظایف آنهاست انجام شود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: همه باید در این راه تلاش کنند همانطور که در ۴۲ سال گذشته تاکنون بیش از ۳۷ انتخابات مهم و سرنوشت ساز را پشت سر گذاشتیم و این دوره هم بتوانیم در این امر سرنوشت ساز و خطیر شرکت فعال داشته باشیم. 

ملانوری‌، انتخابات را یک حماسه بزرگ سیاسی و خلق یک حماسه دانست و گفت: یکی از وظایف نخبگان ورود به انتخابات است و مشارکت آنان می‌تواند موثر و کارساز باشد.

وی با بیان اینکه سلامت، امنیت، رقابت سالم و مشارکت از مهم‌ترین اهداف برگزاری انتخابات است‌، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت جدی در یک فضای سیاسی و با نشاط را ایجاد کنیم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در جریان انتخابات آنچه در کشور ما با سایر کشورها متفاوت است روحیه انقلابی است که مردم در عرصه انتخابات دارند.

وی یادآور شد: مهم این است نظام جمهوری اسلامی حاکم شده که به رای مردم اهمیت می‌دهد و رهبری در این باره می‌فرمایند رای مردم حق الناس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha