• یکشنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99122418399
  • خبرنگار : 50210

استاندار مرکزی:

توصیه به سفر نمی‌کنیم، اما باید آماده خدمات‌رسانی بود

توصیه به سفر نمی‌کنیم، اما باید آماده خدمات‌رسانی بود

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: تشکیل جلسه ستاد خدمات سفر با وجود آنکه توصیه بر سفر نرفتن است، به دلیل انجام وظایف است.

سید علی آقازاده ۲۴ اسفندماه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی با بیان اینکه امسال دومین سالی است که ناچاریم به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹، انجام ندادن سفرهای نوروزی را به رغم تمایل مان به مردم توصیه کنیم، افزود: در طول یک سال اخیر خسارت ۲۷۰ میلیارد تومانی به دلیل تعطیلی سفرها به صنعت گردشگری استان وارد شده است، ولی به نظر می رسد که این خسارات رقم بالاتری باشد.

وی با بیان اینکه با همه این توصیه ها عده ای بنا به دلایلی سفر می روند، گفت: تشکیل جلسه ستاد خدمات سفر با وجود آنکه توصیه بر سفر نرفتن است، به دلیل انجام وظایف است. خواستار سفر نرفتن مردم هستیم، اما جاده ها تعطیل نیست بنابراین همه دستگاه ها باید به مانند سال های گذشته در مسیر انجام وظایف خود حرکت کنند و احتمال تراکم و تردد در روزهای اول وجود دارد و باید به مانند سال های گذشته برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گیرد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امیدواریم که بیماری از بین برود و افرادی که به سفر می روند با حمایت دستگاه ها و دقت نظر، سفری همراه با سلامتی داشته باشند.

وی خواستار دقت و برنامه ریزی دقیق از سوی فرمانداران در حوزه بررسی وضعیت راه ها شد و گفت: شهرداری ها نیز باید به جهت فضاسازی محیط و شادابی شهرها به میدان بیایند و باید جهت تسهیل سفر و تامین نیازهای سفر همچنان فعال بود.

آقازاده اظهار کرد: ممکن است در دو هفته آینده نوسانات آب و هوایی داشته باشیم پس باید آماده باشیم تا مشکلی برای مسافران بروز نکند.

سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی نیز با اشاره به اینکه تبلیغی برای سفر نخواهیم داشت و مدارس و کمپ ها نیز پذیرای میهمانان نخواهند بود، افزود: علیرغم اینکه تبلیغ نمی کنیم، اما باید اماکنی مناسب با شرایط کرونایی را برای شرایط اضطرار در نظر گرفت.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مرکزی نیز گفت: از هفته گذشته مقدمات آماده سازی جایگاه های سوخت انجام گرفت و برنامه ریزی لازم برای سوخت رسانی نیز ترتیب داده شده است.

سعید جمشیدی با بیان اینکه ذخایر سوخت مناسبی در اختیار است، گفت: در سال های گذشته تردد خودروهای سنگین ممنوع می شد، اما به نظر می رسد در شرایط کرونایی امسال این ممنوعیت وجود نداشته باشند ولی به هرحال آمادگی برای تامین سوخت خودروهای سبک و سنگین نیز در استان وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha