• یکشنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400012917022
  • خبرنگار : 50037

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان:

ایستگاه سلامت ورزشی در اسدآباد راه‌اندازی می‌شود

ایستگاه سلامت ورزشی در اسدآباد راه‌اندازی می‌شود
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد گفت: پیرو درخواست های مردمی برای رشد فرهنگی و ورزشی در نظر داریم در محل پارک شهید رجایی شهر ایستگاه سلامت فرهنگی و ورزشی با مدیریت ورزشیار تخصصی در راستای استفاده عموم ایجاد کنیم.

علی جمور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه لازمه این اقدام زیرسازی و تجهیز ۲۰۰ مترمربع از فضای پارک مذکور برای نصب حلقه بسکتبال، تور والیبال و بدمینتون و سایر رشته های ورزشی خواهد بود، افزود: در این رابطه مکاتبات لازم با شهرداری در راستای همکاری و تعامل با اداره ورزش و جوانان شهرستان انجام گرفته و منتظر پاسخ مکاتبات جهت اقدامات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با تجهیز فضای موردنظر در پارک از هیئت های ورزشی شهرستان درخواست خواهیم کرد تا هفته ای یک جلسه از تمرینات خود را به صورت نمادین در فضای پارک انجام دهند تا با این اقدام علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی شهروندان را به سمت ورزش ترغیب و تشویق کرد.

جمور تصریح کرد: ورزش یک پدیده اجتماعی است که با اعتلای آن می توان روابط افراد جامعه و سلامت جسم و روح را استحکام بخشید و تأثیرات آن را در جامعه از قبیل اجتماعی شدن در شخصیت های افراد، تأثیر آن بر اخلاق و رعایت حقوق دیگران، کاهش افسردگی و اضطراب جامعه، پر کردن اوقات فراغت و تأثیر ورزش در خانواده و سلامت بانوان مشاهده کرد و باید با راهکارهای مختلف زمینه های اعتلای این پدیده اجتماعی مثبت را با هدف تزریق نشاط و شادابی و تندرستی به جامعه اشاعه داد.

وی نبود پیست سوارکاری برای علاقمندان به ورزش سوارکاری را از مهمترین مشکلات سواراکاران این شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: در راستای مرتفع شدن این امر به دنبال جانمایی مکان مناسب برای پیگیری راه اندازی پیست سوارکاری در شهرستان هستیم.

جمور یادآور شد: در حال حاضر سوارکاران شهرستان به علت نبود پیست سوارکاری استاندارد برای تمرینات خود در فصل زمستان از راه های بین مزارع و در فصول دیگر از زمین های دیم کشاورزی استفاده می کنند که به طور قطع با راه اندازی پیست سوارکاری شهرستان این دغدغه سوارکاران مرتفع خواهد شد.

وی شناخت پتانسیل و ظرفیت های موجود در این زمینه و هر چه فعال کردن رشته سوارکاری را از اولویت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد دانست و مطرح کرد: شهرستان اسدآباد دارای دو باشگاه پرورش اسب و نیز دو واحد پرورش اسب در مجموع با ۱۰۰ رأس اسب از نوع کُرد و عرب ایرانی و خارجی است که ۷۰ درصد از این تعداد اسب ها میکروچیپ دار و شناسنامه دار هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha