• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400040201549
  • منبع : نمایندگی زنجان

در جلسه‌ ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بیان شد؛

آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر

آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر

ایسنا/زنجان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است و باید این جنایات برای نشان دادن چهره واقعی آمریکا روشنگری شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر پیش از ظهر امروز (دوم تیرماه) در جلسه‌ ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: ششم تا دوازدهم تیرماه، هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است و باید روشنگری لازم برای مردم انجام شود تا با تبلیغات سوء فضای مجازی، تصور نادرست برای مردم ایجاد نشود.

وی ضمن گرامی‌داشت هفته قوه‌قضائیه و شهدای هفت تیر، عنوان کرد: دشمنان برای اینکه به انقلاب و نظام اسلامی ایران ضربه و آسیب بزنند، شهید دکتر بهشتی را که دارای شخصیتی همه جانبه در ابعاد علمی، معنوی، سیاسی و اجتماعی بود را به شهادت رساندند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پای انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده است، بیان کرد: خدا را شاکریم که امروز به برکت خون شهدا درخت انقلاب تنومندتر و پربارتر شده است و ما نیز باید با بصیرت این ارزش‌ها را حفظ کنیم و به آیندگان انتقال دهیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته شیوع ویروس کرونا برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت این هفته را محدود کرد، یادآور شد: امیدواریم این بیماری امسال فروکش کرده و بتوانیم برنامه‌های مربوط به گرامی‌داشت این هفته را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار کنیم.

ناصر با تاکید بر اینکه همه ساله تیرماه یادآور اتفاقات و جنایت‌های آمریکای جنایتکار است، افزود: شهادت دکتر بهشتی و یارانش، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران و ترورهای ناجوانمردانه، از جمله این وقایع و اتفاقات است و دشمنان از هیچ تلاشی برای خدشه‌دار کردن نظام اسلامی دریغ نکردند اما همه توطئه‌های آن‌ها با شکست مواجه شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن اصلی مکتب تشیع خواند و گفت: آمریکای فریب‌کار همواره دشمن بوده و خواهد بود و در واقع هدف شیطان چیزی جز کینه، نفرت و دشمنی نیست و به همین منظور باید برای مقابله با  شیطنت‌های این شیطان بزرگ، آماده بود. امروز می‌بینیم قدرت آمریکا در منطقه و جهان افول کرده اما هر روز که می‌گذرد بر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران افزوده می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید در مورد جنایات آمریکا روشنگری لازم انجام شود، خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار همواره دم از حقوق بشر می‌زند، در حالی که خود بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر بوده و بزرگ‌ترین دشمن بشریت است. آمریکا در حق و حقوق بسیاری از کشورهای جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران اجحاف کرده که این موضوع هرگز از ذهن تاریخ، مردم ایران و دیگر کشورهای تحت ستم پاک نخواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha