• چهارشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1400061713089
  • منبع : دانشگاه شهید بهشتی

توسط جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی صورت می گیرد؛

آموزش بیش از ۲۲۰۰ سرباز در طرح جامع "سرباز مهارت"

آموزش بیش از ۲۲۰۰ سرباز در طرح جامع "سرباز مهارت"

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی از آموزش بیش از ۲۲۰۰ نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در مرحله سوم طرح «سرباز مهارت» توسط جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی، آقای محمدحسن توکل معاون آموزشی این واحد با اشاره به توافق نامه همکاری جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، عنوان کرد: در نیمه اول سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۲۰۰ نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در مرحله سوم طرح «سرباز مهارت» توسط معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی تحت آموزش قرار گرفته اند.


وی با اشاره به اینکه جوانان سرمایه ملی و نیروی اصلی توسعه کشور به شمار می روند و در اهمیت نسل جوان و نقش آفرینی جوانان در توسعه کشور،  مقام معظم رهبری موکدا جوانان را محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی معرفی نموده اند بنابراین نظام مدیریتی کشور باید به سمتی هدایت شود که با تکیه بر توانمندسازی نسل جوان، زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم سازد. در این راستا طرح جامع سرباز مهارت به دنبال این است که در فرصتی که کارکنان وظیفه، خدمت سربازی را طی می‌کنند، با گذراندن دوره‌های آموزشی «مهارت‌های زندگی» و «آشنایی با مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی» بتوانند آمادگی مناسب جهت ورود به عرصه کار و زندگی را کسب نمایند.

وی افزود: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، در فاز سوم این طرح، نحوه برگزاری آموزش های کارکنان وظیفه به صورت ارائه کتب و محتوای آموزشی و برگزاری جلسات حضوری رفع اشکال با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می گیرد.


معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی افزود: این دوره های آموزشی تا پایان سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و هر ماه برای سربازان وظیفه مستقر در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نزاجا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha