• سه‌شنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1401032416857
  • خبرنگار : 71603

در جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه استنفورد چه گذشت؟

در جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه استنفورد چه گذشت؟

جشن فارغ‌التحصیلی دانشگا استنفورد با حضور چهره‌های برجسته و پس از دو سال به صورت حضوری برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از استنفورد نیوز، در طول صد و سی و یکمین مراسم فارغ‌التحصیلی دانشگاه استنفورد که روز گذشته  "رید هستینگز"(Reed Hastings) بنیانگذار نتفلیکس و مسئولان دانشگاه استنفورد حضور داشتند و سخنرانی کردند.پس از گذشت دو سال از پاندمی کووید-19، این مراسم بالاخره به صورت حضوری برگزار شد.

در این مراسم، رید هستینگز قدرت اختراعات و داستان‌ها را به فارغ التحصیلان یادآور شد که یکی در مورد مهار جهان طبیعی است و دیگری در مورد مهار روح انسان است. هاستینگز از فارغ التحصیلان خواست تا بر روی ابداع راه حل‌هایی برای یک چالش به ویژه (تغییرات آب و هوا ) تمرکز کنند و داستان‌های جدیدی را برای دنیای مدرن طراحی کنند، داستان‌هایی به جلوگیری از جنگ کمک می کند.

در این مراسم که به دلیل محدودیت‌های مربوط به کووید-۱۹ به تعویق افتاده بود، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ دانشجو در استادیوم دانشگاه استنفورد گرد هم آمدند.

همچنین فرانس آ. کوردووا، اخترفیزیک‌دان و مدیر سابق دانشگاه‌های بزرگ و سازمان‌های دولتی ، راجع به این صحبت کرد که چگونه مسیر شغلی خود را از ادبیات به فیزیک تغییر داده است. او فارغ التحصیلان را تشویق کرد که مراقب اتفاقات غیرمنتظره‌ای باشند که در مسیر زندگی پیش می‌آیند.

در جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه استنفورد چه گذشت؟

رئیس دانشگاه استنفورد "مارک لاوین" از استقامت فارغ‌التحصیلان حاضر در مراسم تمجید کرد و گفت: اکنون زمان آن است که آموخته‌های خود را در نظر بگیرید. در مورد خود و دنیا، در مورد چیزهایی که واقعی هستند و چیزهایی که باقی می مانند - و از آن دانش برای شکل دادن به زندگی و مشارکت هایی که می خواهید انجام دهید استفاده کنید. 

وی ادامه داد: "من به توانایی شما برای ایجاد آینده‌ای روشن‌تر، در حالی که زندگی خود را با معنا و هدف می سازید باور دارم."

رئیس دانشگاه استنفورد در سخنرانی خود ابراز اطمینان کرد که فارغ التحصیلان استنفورد برابر تغییرات، تحولات و پیچ و تاب‌های غیرمنتظره، سربلند بیرون می‌آیند و خطاب به آنها اظهار کرد: هر یک از شما این توانایی را برای تحول دارید.چراکه هر یک از شما در دوران کرونا، متوقف نشدید و برای تکمیل تحصیل و فارغ‌التحصیلی خود در امروز تلاش کردید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha