• دوشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401071105307
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد:

پرداخت هزینه تحصیل ۲ هزار دانش‌آموز توسط نیکوکار گلستانی/ ۴۵ هزار نفر حامی ایتام شدند

پرداخت هزینه تحصیل ۲ هزار دانش‌آموز توسط نیکوکار گلستانی/ ۴۵ هزار نفر حامی ایتام شدند

ایسنا/گلستان مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به اینکه برخی از دانش‌آموزان به دلیل فقر اقتصادی از تحصیل بازماندند، گفت: یکی از خیرین گلستانی پرداخت هزینه تحصیلی بیش از دو هزار دانش‌آموز را بر عهده گرفت.

عیسی بابایی ظهر امروز در مراسم نمادین زنگ شور عاطفه‌ها در مدرسه امیدان تلاش گرگان اظهار کرد: همه‌ساله با فرا رسیدن سال تحصیلی با همکاری کمیته امداد، صداوسیما، آموزش و پرورش، آموزش و پرورش، بسیج و مراکز نیکوکاری، مؤسسات نیکوکاری  و خیرین جشن عاطفه‌ها با رویکرد رفع مشکلات تحصیلی دانش‌آموز نیازمند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد در سال جاری از ۱۵ شهریور ماه با همکاری ۳۶۰ مرکز نیکوکاری فعالیت خود را برای برگزاری هر چه بهتر شور عاطفه‌ها آغاز کرده و پایگاه‌های کمیته امداد در میادین اصلی سطح شهر مستقر بودند و امروز نیز براساس هماهنگی انجام شده با آموزش و پرورش استان گلستان و در راستای ترویج فرهنگ حسنه انفاق، جشن عاطفه‌ها در مدارس استان گلستان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه ما با برگزاری جشن شور عاطفه‌ها در مدارس به دنبال نهادینه‌سازی روحیه انفاق و کمک به دیگران در دانش‌آموزان هستیم، بیان کرد: در سال تحصیلی جدید ۴۰۰ هزار دانش‌آموز گلستانی مشغول تحصیل هستند که از این تعداد بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

بابایی اضافه کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده ۳۵۰ هزار دانش‌آموز گلستانی در مدارس مناطق برخوردار قرار دارند که برگزاری پویش جشن عاطفه‌ها فرصت مغتنمی برای دستگیری و کمک به دانش‌آموزان محروم و غیربرخوردار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی از دانش‌آموزان محروم به دلیل مشکلات مالی از تحصیل باز ماندند و یا موفق به تأمین پوشاک و نوشت‌افزار نشدند، تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده جشن شور عاطفه‌ها صرف دانش‌آموزان نیازمند می‌شود، البته کمک به دانش‌آموزان نیازمند منحصر به این بازه زمانی نیست و خیرین تا پایان سال تحصیلی می‌توانند نسبت به این امر خیرخواهانه اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه بیش از ۴۵ هزار حامی فرزند یتیم در استان گلستان وجود دارد، تأکید کرد: دغدغه این حامیان ادامه تحصیل فرزندان معنوی آنها است، یکی از خیرین گلستانی هزینه تحصیل بیش از ۲ هزار دانش‌آموز نیازمند را تقبل می‌کند که جای قدردانی دارد البته از این دست خیرین در سطح کشور از جمله گلستان فراوان هستند.

به گفته بابایی، امکان پرداخت کمک‌های مردمی از طریق سایت کمیته امداد emdad.ir، شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و یا شماره کارت ۶۰۳۶۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی نیز فراهم شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha