• پنجشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۲:۲۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402022113439
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

معاون بهزیستی استان خبر داد

پذیرش ۱۸ هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی در زمینه آسیب‌های اجتماعی طی سال گذشته

پذیرش ۱۸ هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی در زمینه آسیب‌های اجتماعی طی سال گذشته

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سال گذشته ۱۸ هزار نفر در زمینه آسیب‌های اجتماعی این استان پذیرش شده اند.

هدایت عظیمی فر در نشست آسیب های اجتماعی که با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: در زمینه پذیرش آسیب دیدگان و کسانی که در معرض آسیب هستند طی سال گذشته ۱۸ هزار نفر در زمینه آسیبهای اجتماعی از جمله دختران فراری، زنان آسیب دیده، همسر آزاری و کودک آزاری را در سطح استان پذیرش کردیم.

وی با اشاره به اینکه مهمترین آسیب اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد کودکان کار است، افزود: ۲۶۴ نفر کودک کار را در سطح این استان شناسایی کردیم و در این دو ماه گذشته این تعداد به ۳۰۰ نفر  رسید.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعداد کودک کار ایرانی، ۷۰ نفر اتباع خارجی نیز در شهر یاسوج و سایر شهرهای استان شناسایی شده است.

عظیمی فر تصریح کرد: در سال گذشته ۱۵۰ هزار خدمت مختلف به مددجویان بهزیستی در سطح استان ارائه دادیم.

وی ادامه داد: مراکز اورژانس اجتماعی۱۲۳ بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد در بدترین شرایط به لحاظ زیرساختی، نیروی انسانی، امکانات، خودرو و فضای فیزیکی و اداری به سر می برند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پیوست اجتماعی برای خیلی از اقدامات نداریم، در حالی که مهاجرت بی رویه به سمت شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می گیرد اما هیچ پیوست اجتماعی وجود ندارد.

عظیمی فر تاکید کرد: در واقع تمام اقدامات ما دستگاهها بدون پیوست اجتماعی است بعنوان مثال سد خرسان ۳ در حال احداث است و هیچ پیوست اجتماعی ندارد، با ساخت این سد می خواهند حدود ۱۰ هزار خانوار و مردم ۱۷ روستا را آواره کنند و بنیان های اجتماعی و محلی بهم می ریزد، اما پیوست اجتماعی ندارند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: انتظار ما اینست که به صورت ویژه مسائل حوزه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بررسی و توجه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha