• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403032416692
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

بهره مند شدن بیش از ۸۰۰۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمدی از گاز در دولت سیزدهم

بهره مند شدن بیش از ۸۰۰۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمدی از گاز در دولت سیزدهم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت هزار و ۶۴۲ خانوار کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم زیر پوشش شبکه گاز رسانی قرار گرفتند.

حمید طالبی روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ در نخستین رویداد جام رسانه ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۱ شهر در استان از گاز  طبیعی بهره مند هستند و در جایگاه سبز قرار دارند.

وی اظهارکرد: در دولت سیزدهم ۴۵ کیلومتر لوله گاز شبکه گذاری شده و بیش از هشت هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفت که این میزان بیش از ۹ هزار اشتراک بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴۱ هزار و ۵۷۸ خانوار بعد از انقلاب تا شهریور ۱۴۰۰ تحت پوشش قرار گرفت و تعداد روستاهای گازرسانی شده در دولت سیزدهم ۱۹۲ روستا بوده است.

طالبی تصریح کرد: بهره مندی روستاهای استان به ۹۷ درصد رسیده است که این میزان قبل از انقلاب صفر بوده است.

وی ادامه داد: گازرسانی به روستاهای دیشموک و قلعه رئیسی، گازرسانی به روستاهای زیلایی، تنگ تامرادی و چاه پازنان، احداث ساختمان مرکزی شرکت گاز، گاز رسانی به روستاهای وحدت آباد موگرمون از توابع لنده و... در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه گازرسانی به روستاهای دیشموک و قلعه رئیسی فاز ۵ عنوان کرد: اجرای ۵۸ کیلومتر خط لوله از موارد این پروژه است و همچنین گاز رسانی به زیلایی با اجرای ۴۳ کیلومتر، ۱۲۰ کیلومتر شبکه پلی اتیلن است.

طالبی تاکید کرد: در گازرسانی به تنگ تامرادی و چاه زنان امیدوار هستیم که در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد که این پروژه نیز ۴۳ کیلومتر خط تغذیه اجرا می‌گردد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: احداث ساختمان مرکزی شرکت گاز و گازرسانی به روستاهای وحدت آباد موگرمون از توابع لنده با ۱۱ میلیارد بودجه که سه روستا با اجرای ۱۷ کیلومتر را شامل می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha