• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403032617607
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اخطار دستگاه قضایی به ۲ بیمارستان یاسوج

اخطار دستگاه قضایی به ۲ بیمارستان یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاون دادستان به ۲ بیمارستان یاسوج برای رفع آلودگی و اتخاذ دستورهای مهم مهلت ۱۵ روزه داده است.

اسلام جاودان خرد روز شنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید مشترک معاون نظارت و پایش، اداره آزمایشگاه محیط زیست و  معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان از ۲ بیمارستان  شهید جلیل و امام سجاد یاسوج افزود: مطابق با قانون، معرفی به مراجع قضایی، آخرین اقدامی است که محیط زیست پس از پایش صنایع آلاینده و اخطاریه های زیست محیطی مدت دار باید انجام دهد.

وی اظهارکرد:  پس از  رعایت نکردن موارد بهداشتی و رفع نکردن موارد آلاینده در حوزه پسماند و پساب توسط بیمارستان های شهید جلیل و امام  سجاد(ع) در بازدیدهای قبلی و صدور اخطاریه های زیست محیطی، موضوع به مراجع قضایی گزارش شد تا جائی که بازدید میدانی معاون حقوق عامه دادستانی از  وضعیت پساب و پسماند دو بیمارستان را در پی داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: متاسفانه وضعیت پسماندهای عفونی هر دو بیمارستان بهداشتی نبوده  بنابراین تصمیم های مهم موضوعی بود که معاون حقوق عامه دادستان اتخاذ کرد.

جاودان خرد تصریح کرد: خرید و نصب دستگاه اتوکلاو در بیمارستان شهید جلیل برای بی خطر سازی پسماندهای عفونی حداکثر یک ماه و مدیریت پسماندهای دپو شده در بیمارستان امام سجاد ظرف ۷۲ساعت، مهلت ۱۵روزه به بیمارستان امام سجاد برای ارتقاء سیستم تصفیه خانه، ارتقای اتوکلاو و امحای پسماند، تخلیه چاه های پساب موجود و مهلت ۷۲ ساعته جهت مدیریت پسماندهای دپو شده در این بیمارستان  از تصمیم های مهمی بود که اتخاذ و به مسئولان هر دو بیمارستان ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: پس از انقضاء مهلت مقرر کارشناسان مجدد بازدید خواهند کرد در صورت رعایت نکردن موارد خواسته شده قانون تصمیم گیری خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha