• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402051810932
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان عنوان کرد:

تلفیق رسانه با دانش وجه تمایز «ایسنا» با سایر رسانه‌ها

تلفیق رسانه با دانش وجه تمایز «ایسنا» با سایر رسانه‌ها

ایسنا/گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان وجه تمایز «ایسنا» با سایر رسانه‌ها را استفاده از ظرفیت تخصصی دانشگاهیان و افراد دانش‌بنیان در بخش‌های مختلف دانست و گفت: این نوع تلفیق در جامعه جهانی هم کم نظیر است.

مهدی ملک شامگاه سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با معاونان جهاد دانشگاهی گلستان و سردبیر و خبرنگاران این رسانه در استان دیدار و اظهار کرد: تلفیق ایسنا در حوزه رسانه با دانشگاه در حوزه علم را باید به فال نیک گرفت زیرا در جامعه جهانی هم این تلفیق بسیار معدود است.

وی با بیان اینکه در این رسانه باید از ظرفیت نخبگان بهره‌مند شد تا بتوان در حوزه‌های تخصصی مثمرثمر باشد، ادامه داد: «ایسنا» از تخصص دانشگاهیان و افراد دانش‌بنیان در بخش‌های مختلف ائم از اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، هنری و دیگر بخش‌ها بهره‌مند است.

تلفیق رسانه با دانش وجه تمایز «ایسنا» با سایر رسانه‌ها

نقد منصفانه لازم است

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان «نقد» را بسیار مهم دانست و افزود: عموماً نقد زمانی منتج به نتیجه می‌شود که منصفانه بوده و یک سویه نباشد و در راستای توسعه، عمران و آبادانی گام بردارد و بی‌شک برقراری ارتباط مدیران و مردم از طریق رسانه راحت‌تر از گفت وگوی متقابل است.

وی با اشاره به برخی وظایف ذاتی راه و شهرسازی در حوزه‌های مسکن، راه، راه آهن، حمل و نقل، کشتیرانی، فرودگاه و دیگر حوزه‌ها، خاطرنشان کرد: برای اینکه به توسعه، عمران و آبادانی در این بخش‌ها برسیم باید علاوه بر کارشناسان درون سازمانی، از ظرفیت خبرنگاران و رسانه‌های تخصصی و دانشگاهی دانش بنیان در این زمینه استفاده کنیم.

تلفیق رسانه با دانش وجه تمایز «ایسنا» با سایر رسانه‌ها

اجرای طرح نهضت ملی مسکن از غرب تا شرق گلستان

ملک اقدامات در حوزه تأمین مسکن مردم استان گلستان را بسیار گسترده عنوان کرد و گفت: پس از اعلام فراخوان اجرای طرح نهضمت مسکن، ۱۰۰ هزار نفر در استان گلستان برای بهره‌مندی از این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که مشمول و یا غیرمشمول بودن آنها نیز بررسی شده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش زمین در استان‌های گلستان، مازندران و گیلان به دلیل اهمیت غذایی مرغوب بوده و از اراضی مهم تولید محصولات کشاورزی و زیست محیطی محسوب می‌شوند، اضافه کرد: با این وجود تا این لحظه حدود ۳۰۰ هکتار زمین در سطح استان برای این نهضت اختصاص یافته که این پروژه از حدفاصل غرب تا شرق در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha