• سه‌شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402083022349
  • خبرنگار : 30058

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی مطرح کرد:

اساتید بسیجی با تکیه بر توان داخلی افتخارات ارزشمندی برای کشور کسب کرده‌اند

اساتید بسیجی با تکیه بر توان داخلی افتخارات ارزشمندی برای کشور کسب کرده‌اند

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اساتید بسیجی با تکیه بر توان داخلی افتخارات ارزشمندی برای کشور کسب کرده‌اند.

اسماعیل چمنی ۳۰ آبان در نشست سیاسی جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید در دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: در سایه تشکیل بسیج جنگ هشت ساله به خوبی مدیریت شد و به همه دنیا نشان داده شد که با تفکر بسیجی می توان در مقابل تمام دنیا ایستاد و آنها را زمین گیر کرد.

وی افزود: امروز تفکر بسیجی در کشورهای مختلف به عنوان یک الگو از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرفته شده و در سایه آن در کشورهای مختلف از جمله فلسطین، سوریه، لیبی، یمن، لبنان و غیره در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی ایستاده آمد و دشمنان خود را به زانو درآورده اند.

رئیس دانشگاه معین استان اردبیل با بیان اینکه تفکر بسیجی خواب را از چشم دشمنان گرفته است، ادامه داد: امروز علیرغم تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، به دنیا نشان دادیم که می توانیم با تکیه بر توان داخلی افتخارات ارزشمندی در حوزه تولید علم و فناوری برای کشور کسب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اساتید بسیجی در نظام حکمرانی تولید فکر کرده و می توانند کشور را در چالش های مختلف از گردنه های سخت عبور دهند، خاطرنشان کرد: با داشتن تفکر بسیجی و تولید ایده های نو می توان بر تمامی مشکلات کشور غلبه کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تفکر بسیجی را راهگشای بسیاری از مسائل عنوان کرد و گفت: با تفکر بسیجی و تلاش جامعه دانشگاهی می توان مرجعیت علمی را به کشور بازگرداند.

وی جمهوری اسلامی ایران را جزو ۱۰ کشور تولیدکننده پهباد معرفی کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در حوزه تولید علم در جهان رتبه ۱۵ را داشته و با تفکر بسیجی می توان حوزه تولید علم را به حوزه نوآوری نزدیک کرده و همه میادین را تسخیر کنیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهارامیدواری کرد: با تلاش و کوشش جامعه دانشگاهی به قله های رفیع علمی در سطح دنیا برسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha