• جمعه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403031107353
  • خبرنگار : 50598

امام جمعه موقت اراک:

نمایندگان باید مانند شهید جمهور، جهادی خدمت کنند

نمایندگان باید مانند شهید جمهور، جهادی خدمت کنند

ایسنا/مرکزی امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه نمایندگان مانند شهید جمهور باید جهادی خدمت کنند، گفت: کسی که مسئولیت می‌پذیرد خواب بر او حرام است.

حجت الاسلام قاسم عبدالهی، ۱۱ خرداد در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به اهمیت موضوع خانواده اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید که انسان‌ها را زوج آفریدیم تا نسل انسان ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه اسلام مهر باطل بر همجنسگرایی و ازدواج با غیر مسلمان زده است، افزود: باید دستورالعمل‌های اسلامی و قانون جوانی جمعیت به صورت کامل در کشور اجرایی شود تا بحران جمعیتی حل شود. 

امام جمعه موقت اراک تصریح کرد: امام خمینی(ره) تلاش کردند افکار عمومی درون و خارج از کشور را در راستای احیای اسلام بیدار کنند، اسلامی که ظلم ستیز، پاسخگو، رافع مشکلات مردم و حاکمانش از جنس مردم باشد. 

وی با بیان اینکه ستیز غرب با ما به دلیل اسلام است، گفت: اگر مردم غیر مسلمان بفهمند که خداوند آنها را آزاد آفریده است و اسلام منجی انسان‌هاست، همه زیر پرچم اسلام خواهند آمد. 

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان برای حفظ و حراست از جایگاه رهبری تبیین شده است گفت: مجلس خبرگان جدید از بهترین‌ها تشکیل شده است. مجلس خبرگان وظیفه حمایت از جایگاه رهبری را دارد. 

امام جمعه موقت اراک اضافه کرد: مردم از مجلس خبرگان، نظارت جدی بر مجموعه‌های زیر نظر رهبری را می‌خواهند چراکه مردم می‌خواهند رهبر تنها نباشد و مجلس خبرگان از رهبری دفاع کند. 

وی با اشاره به مجلس شورای اسلامی جدید نیز اظهار کرد: در صدر پیام رهبر معظم انقلاب به مجلس جدید، گسترش سبک زندگی اسلامی بود که این وظیفه مجلس است. 

عبداللهی ادامه داد: از نمایندگان مجلس درخواست دارم که وقت خود را صرف بگومگوهای بی‌فایده نکنند. این اتفاقاتی که دیروز در مجلس افتاد نباید دوباره تکرار شود و نمایندگان بایستی باتقوا و قانون‌مدار باشند. 

وی با بیان اینکه نمایندگان سر مسائل جزئی نباید مجلس را به هم بریزند و اتفاقات دیروز قابل پذیرش نیست گفت: هر نماینده در قبال تمام مردم ایران وظیفه دارد. نمایندگان جدید باید روی آسیب شناسی قوانین نیز کار کنند و بر حسن اجرای قوانین نظارت کنند. 

امام جمعه موقت اراک تصریح کرد: اینکه ۲۴ رای باطله در انتخابات ریاست مجلس داده شد، قابل پذیرش نیست و اینگونه اعمال نباید تکرار شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha