• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403032617795
  • منبع : سازمان بازرسی کل کشور

بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از یک کارخانه در شهرک صنعتی توس

بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از یک کارخانه در شهرک صنعتی توس

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از یک کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی توس بازدید کرد و با تعدادی از افرادی که در این شرکت مشغول به‌کار بودند به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، ذبیح‌الله خداییان در بازدید از کارخانه محصولات غذایی آرشیا متعلق به بنیاد خیریه دکتر نبی در شهرک صنعتی توس به مشکلات این کارخانه رسیدگی کرد.

شرکت مذکور از این جهت دارای اهمیت است که بسیاری از افراد آسیب پذیر از جمله محکومان برخی از جرایم در آن مشغول بکار هستند و از طرفی نقش مهمی در باز اجتماعی کردن این دسته از افراد داشته که بعد از اشتغال، تشکیل خانواده داده و از تکرار جرم خودداری کرده‌اند.

خداییان در جریان این بازدید گفت: اقدامات مسئولان شرکت از چند جهت حائز اهمیت است، اول اینکه با این اقدام خداپسندانه و اعتماد به محکومان، این افراد در معرض آزمایش قرار داده و این محکومان از آزمایش موفق بیرون آمده‌اند و نشان داده‌اند که ارتکاب جرم مادرزادی نیست بلکه شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ممکن است به نحوی باشد که شخص مرتکب جرم شود و بر این اساس با تغییر آن شرایط مرتکب دوباره تکرار جرم نخواهد داشت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: مسئولان این شرکت به نوعی فرهنگ‌سازی کرده تا سایر کارآفرینان و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی نیز از بکارگیری افرادی که به هر علتی سابقه سویی دارند خودداری نکرده و به صرف داشتن سابقه از بکارگیری آن‌ها خودداری نکنند.

در جریان این بازدید خداییان با تعداد زیادی از افرادی که در این شرکت مشغول بکار بودند به گفت‌وگو پرداخت. در این میان آنها، افرادی بودند که بیش از ۱۵ سال سابقه حبس داشته و مدت‌ها در زندان بودند و با عفو و یا اتمام مجازات آزاد شده و از اینکه شغل آبرومندانه‌ای داشتند، اظهار خرسندی می‌کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha