به گزارش ایسنا، علی عاشوری در بازدید از غرفه کمیته امداد در نمایشگاه بینالمللی الکامپ، ضمن اشاره دستاوردهای صندوق قرضالحسنه امداد ولایت به عنوان بازوی توانمندسازی مددجویان، گفت: یکی از رسالتهای صندوق این است که همگام با سایر مجموعههای بانکی کشور بتواند خدمات خود را از طریق فضای مجازی و بسترهای الکترونیک به مشتریان ارائه دهد.
وی با بیان اینکه این اقدام از ۲ سال قبل در صندوق قرضالحسنه امداد ولایت آغاز شده است، افزود: خوشبختانه اکنون ۱۰ مورد از خدمات اصلی صندوق در بستر الکترونیک و به صورت غیرحضوری ارائه میشود.
مدیرعامل صندوق قرضالحسنه امداد ولایت ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری چند خدمات دیگر از جمله سفته الکترونیک، احراز هویت و پرداخت وام به صورت کاملا غیرحضوری در ساختار صندوق، عملیاتی شود.
عاشوری گفت: با توجه به اینکه بخش زیادی از مشتریان و جامعه هدف کمیته امداد در مناطقی زندگی میکنند که دسترسی به شعب صندوق برای آنان سخت است، توسعه خدمات الکترونیک میتواند باعث رضایتمندی این گروه شود.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی کمیته امداد، وی گواه موفقیت روش الکترونیکی و دیجیتال در خدمات بانکی به مددجویان را افتتاح ۳۰۰ هزار حساب جدید در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد و ادامه داد: این مساله هم منجر به صرفهجویی در هزینههای مشتریان و مددجویان میشود و هم صرفهجویی در نیروی انسانی و هزینهها را ایجاد میکند.
انتهای پیام
نظرات