مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز یکشنبه ۲۲ تیر در نشست این شرکت از آغاز اجرای این پویش و انعقاد تفاهمنامه با آموزشوپرورش فارس خبر داد و گفت: شرکت برق مسئول تولید محتوا و پشتیبانی برنامههای فرهنگی در حوزه مدیریت مصرف است و آموزشوپرورش نیز تسهیلگر اجرای آن در مدارس خواهد بود.
محمدرضا سلاحی با اشاره به اینکه این پویش برای پنجمین سال متوالی برگزار میشود، اظهار کرد: مرحله نخست آن با انتشار محتواهای آموزشی در بستر پیامرسانهای داخلی نظیر شاد، سروش، ایتا و بله اجرا شد و نزدیک به ۵۰۰ هزار بازدید در این پلتفرمها به ثبت رسید.
وی ادامه داد: پس از انتشار محتوا، سه پرسش برای دانشآموزان طرح شد که در مجموع ۴۳۰۰ پاسخ قابل قبول دریافت شد. در نهایت، به ۳۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد. مراسم قرعهکشی نیز بهصورت برخط و با حضور مسئولان شرکت برق شیراز و آموزشوپرورش فارس برگزار شد.
مدیرعامل شرکت برق شیراز دانشآموزان را از ارکان مهم در فرهنگسازی مصرف انرژی دانست و گفت: تغییر در الگوی مصرف نیازمند آموزش در نهاد خانواده از طریق آموزشوپرورش است و این پویش نیز در راستای همین هدف طراحی شده است.
سلاحی از راهاندازی مرحله اصلی این پویش در آینده نزدیک خبر داد و افزود: دانشآموزان میتوانند آثار خود را در قالبهای مختلفی همچون پادکست، دلنوشته، اینفوگرافیک، موشنگرافیک، نقاشی، کاردستی و... با برچسب farsenergy@ در پیامرسانهای شاد، سروش، ایتا و بله ارسال کنند.
وی تأکید کرد: در این مرحله، والدین و اولیای مدارس نیز دعوت به مشارکت شدهاند و تعداد و ارزش جوایز این دوره نسبت به مرحله نخست افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز در پایان تصریح کرد: اسامی برگزیدگان مرحله نهایی این پویش، ۱۵ شهریورماه از طریق مراجع رسمی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام
نظرات