محسن طاهریان در گفتوگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد به واسطه خدمات بسیار زیاد و متنوعی که در سبد خدمات مردم قرار میدهد، لازم بود که کیفیت ارائه این خدمات و سرویسدهی که به سازمانها و ارگانهای دیگر انجام میشود را پایش کند تا خدمات با کیفیت، بهینه و با سرعت ارائه شود.
وی یادآور شد: قبل از ایجاد اتاق پایش (سامانه پایش خدمات الکترونیک ثبتی) در بعضی مواقع اشکالاتی در سامانههای سازمان ثبت اسناد به وجود میآمد که با تاخیر آن را متوجه میشدیم و تا میخواستیم واکنشی نسبت به رفع این اختلال بدهیم، شهروندان اذیت میشدند و زمان زیادی را میگرفت؛ لذا اتاق پایش را ایجاد کردیم.
طاهریان در پایان گفت: با ایجاد اتاق پایش، هر زمان که سرویسهای سازمان ثبت اسناد در بخش زیر ساخت تا سرویسدهی با اختلال و مشکلی مواجه شوند، سریعا آن را متوجه میشویم و آن تیمی که باید نسبت به اشکال وارده واکنش نشان دهد را آگاه میکنیم و نهایتا اختلال به وجود آمده در اسرع وقت برطرف میشود.
انتهای پیام
نظرات