• سه‌شنبه / ۲۴ تیر ۱۴۰۴ / ۰۸:۲۲
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1404042414541
  • خبرنگار : 71429

توضیحاتی درباره سامانه پایش خدمات الکترونیک ثبتی

توضیحاتی درباره سامانه پایش خدمات الکترونیک ثبتی

سرپرست معاونت توسعه فناوری و خدمات ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توضیحاتی درباره ایجاد اتاق پایش (سامانه پایش خدمات الکترونیک ثبتی) ارائه داد. 

محسن طاهریان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد به واسطه خدمات بسیار زیاد و متنوعی که در سبد خدمات مردم قرار می‌دهد، لازم بود که کیفیت ارائه این خدمات و سرویس‌دهی که به سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر انجام می‌شود را پایش کند تا خدمات با کیفیت، بهینه و با سرعت ارائه شود.

وی یادآور شد: قبل از ایجاد اتاق پایش (سامانه پایش خدمات الکترونیک ثبتی) در بعضی مواقع اشکالاتی در سامانه‌های سازمان ثبت اسناد به وجود می‌آمد که با تاخیر آن را متوجه می‌شدیم و  تا می‌خواستیم واکنشی نسبت به رفع این اختلال بدهیم، شهروندان اذیت می‌شدند و زمان زیادی را می‌گرفت؛ لذا اتاق پایش را ایجاد کردیم.

طاهریان در پایان گفت: با ایجاد اتاق پایش، هر زمان که سرویس‌های سازمان ثبت اسناد در بخش زیر ساخت تا سرویس‌دهی با اختلال و مشکلی مواجه شوند، سریعا آن را متوجه می‌شویم  و آن تیمی که باید نسبت به اشکال وارده  واکنش نشان دهد را آگاه می‌کنیم و نهایتا اختلال به وجود آمده در اسرع وقت برطرف می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha